Ahogy azt a vezess.hu egy évvel ezelőtt megírta, a Suzuki (Maruti) kéthengeres, nyolcdecis dízelmotor fejlesztésébe fogott, amelyet elsőként a Celerio kisautóba szántak. Mostanra elkészült a parányi erőforrás, amit ünnepélyes keretek között be is mutattak.
Az előzetes számítások 3,3 literre taksálták a motorocska fogyasztását; a hivatalos adat 3,7 liter, ami a Suzuki adatai szerint az indiai piac legtakarékosabb erőforrásává teszi.
A 793 köbcentis blokk legnagyobb teljesítménye 48 lóerő 3500/percnél, a maximális forgatónyomaték 125 Nm 2000/perc fordulatszámon. A blokk tömegge mindössze 97 kg, a vele felszerelt Celerio csúcskivitelében 900 kilót nyom.
Az E08A kódjelű motor blokkja alumíniumból készült, a turbófeltöltő által sűrített levegőt nagyméretű intercooler hűti. A mérnökök addig csiszolták a lendkereket és finomították a motorfelfüggesztést, amíg állítólag jelentős mértékben csökkentették a rezgéseket, ami egy kéthengeres dízelmotornál alaphelyzetben elég jelentős volna.
A motor európai felhasználásáról nincs szó; károsanyag-kibocsátási teljesítménye nem ismert.