A Wenko svájci versenymotorgyártó cég közreműködésével átépített Renault Twingo átlagfogyasztása 3,2 liter volt. A citromsárga színű, Smile névre keresztelt (a small, intelligent, light és efficient – azaz a kicsi, intelligens, könnyű és hatékony – szavak kezdőbetűjéből alkotott betűszó) prototípussal a Greenpeace azt kívánta bebizonyítani, hogy az ismert műszaki eljárásokkal jelentősen csökkenthető a járművek fogyasztása, következésképp a Föld légkörének felmelegedését okozó széndioxid-kibocsátása is.

A Smile fogyasztásának csökkentésére a Greenpeace konstruktőrei 30 százalékkal javítottak a gépkocsi légellenállásán, átalakítva a karosszéria első és hátsó részét. A hagyományos Twingóhoz képest húsz százalékkal – 810 kg-ról 650 kg-ra – csökkentették a jármű tömegét. A fogyasztás csökkenését főként a Renault-énál jobb hatásfokú motor alkalmazásával érték el.

A sorozatgyártás után senki nem érdeklődött komolyabban.