Pusztán a vezérlés cseréjével, mindenféle mechanikus beavatkozás nélkül bányászott elő további 100 lóerőt a négyliteres turbómotorból a német Performmaster.

Az AMG GT S 510 lóerős gyári teljesítménye helyett az optikai átalakításokkal sem vacakoló cég 612 lóerős teljesítményt mért fékpadon; a forgatónyomaték 650-ről 780 Nm-re nőtt, igaz, a nyomatékgörbe nem olyan lapos, mint a nagyteljesítményű benzines turbóknál megszokhattuk.

Az áthangolt autó 3,8 helyett 3,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a 200-as tempót 10,2 másodperc alatt éri el a kupé (gyári érték: 11,5 mp). A végsebesség 310-ről 330 km/órára nőtt.

Még erősebb, még gyorsabb az AMG GT 1
Még erősebb, még gyorsabb az AMG GT 9 A motortuning egyébként hamarosan az azonos blokkot alkalmazó C63 AMG-hez is elkészül.

A Performmaster kétéves, 100 000 kilométeres garanciát kínál az általa átalakított hajtásláncokra.