Túl friss még a 488 GTB ahhoz, hogy a tuningcégek átálljanak rá: de miért is tennék, hiszen az előd, a 458 Italia attól nem lett kevésbé keresett, hogy beszüntették a gyártását.

A Prior Design nem finomkodott a maga átalakításával: szinte minden karosszérialemezt lecseréltek; különösen feltűnő az új első és hátsó kötény, no meg az oldalsó szoknya, amelyek gyakorlatilag nullára redukálják a modell eleve nem nagy szabad hasmagasságát.

Nem utcára való 1
Nem utcára való 31 Az elöl 21, hátul 22 colos tárcsákon gördülő autó megjelenése olyan sokkoló, hogy eszünkbe sem jutna motortunigot is kérni hozzá.

Szerencsére a Prior Design mérnökei nem voltak ilyen feledékenyek: a módosított motorvezérlés és a Nürburgringen hangolt kipufogórendszer további 45 lóerőt csalogatott elő a nyolc hengerből; a szívómotor teljesítménye így 615 LE.