Június 28-án egy Lexus sportkupé és rajthoz áll a világ legismertebb hegyi felfutó versenyén, a Pikes Peak-i futamon. Nem először nevezett be a japán luxusmárka a versenyre, két éve az előző generációs IS F modellből kifejlesztett CCS-R versenyautók álltak itt rajthoz.
A GT Concept hajtáslánca megegyezik az utcai modellével, bár az extrém igénybevétel miatt (a 20 kilométeres távon 1440 méter a szintkülönbség, a levegő oxigéntartalma folyamatosan csökken a futam alatt) áthangolták azt. A 467 lóerős motornak azonban érezhetően kevesebb terhet kell magával cipelnie: több mint 350 kilót faragtak le az autó tömegéből, a rajtnál 1420 kilót nyom a Lexus.
Ezt a tömegcsökkentést szénszálas karosszéria-elemek (motorházfedél, tetőlemez, csomagtérfedél, ajtópanelek, első és hátsó kerékív, hátsó légterelő, beltéri burkolatok és műszerfalpanel), valamint polikarbonát ablakok alkalmazásával érték el.
A Lexus guruló laboratóriumként tekint az autóra, amellyel a Lexus F márka számára tesztelhetnek olyan különböző beállításokat, hangolásokat, amelyek először versenyautókban, végül az utcai modellekben is érvényesülhetnek.