A június 30-tól működő Cityscoot hálózatot, amelyben hetven motor vehető majd igénybe, egy magáncég üzemelteti a fővárosi önkormányzat támogatásával. Az elektromos autós Autolibbel és a Vélib közbringahálózattal ellentétben a robogóknak nem lesz szükségük kölcsönzőhelyekre, a járművek bárhol a városban leállíthatók, illetve felvehetők.

A rendszer mobiltelefonos alkalmazás segítségével működik. A felhasználó ezen megkeresheti a hozzá legközelebb található robogót, és azt lefoglalhatja. A beindításhoz csak egy kódra van szükség, amelyet SMS-ben kap meg a felhasználó, s azt a robogó digitális felületén kell beütnie. Amennyiben a négy hónapos próbaüzem sikerrel zárul, a szolgáltatás 2016 januártól indul be, ezer motorral.  

A kísérleti időszakban a Cityscoot az elektromos autók kölcsönzőhelyein tölti fel a járműveket, azzal a felhasználóknak nem kell foglalkoznia. Később a cég saját töltőállomásokat kíván kialakítani, hogy függetlenítse magát az Autolibtől. A Cityscoot bérlése negyedóránként három euróba (közel ezer forint) kerül.

A párizsi városháza adatai szerint a francia fővárosban 150-200 ezren közlekednek robogóval, s naponta mintegy 480 ezer utat tesznek meg, amelyek átlagos hossza 2,7 kilométer. A fővárosi önkormányzat eredetileg egy saját hálózatot kívánt Scootlib néven üzembe állítani. Amennyiben azonban a magánvállalkozás sikeresnek bizonyul, lemond a saját rendszer beindításáról.