Módosított első és hátsó lámpatesteivel, átrajzolt króm-bajuszkáival, frissített műszerfalával és extravagáns kárpitopcióival az eddigi minimalista hangvétel helyett harsányabban nyomja a Fiat 500, amelyet hivatalosan holnap mutat be a gyártó a sajtó képviselőinek.

Elöl LED-es nappali világítást találunk, alája krómozott bajuszkákat sederintettek a tervezők. A hátsó lámpatestek egy-egy gyűrűt alkotnak; középen átsejlik a burán a karosszéria színe. A köd- és tolatólámpák a krómozott szellőző két oldalán csücsülnek.

Csinosabb, gazdagabb lett a Fiat 500 1
Csinosabb, gazdagabb lett a Fiat 500 33 Motorból a 0,9 literes turbós TwinAir blokk (85  vagy 105 lóerővel), a, 1,2 literes, 69 lovas erőforrás benzines és bifuel (LPG) kiadása, valamint az 1,3 Multijet dízel áll rendelkezésre. Egyes piacokon a 100 lovas 1,4-es és a 65 lovas szívó 0,9-es motor is lesz. A 85 lóerős kéthengeres motor CO2-kibocsátása csupán 90 g/km.

Belül megújult a műszerfal, két új kárpitkombináció áll rendelkezésre, valamint egy sor multimédiás tartalom, beleértve a mobiltelefon-integrációt. A karosszériaszín-választék két új árnyalattal bővült.

Csinosabb, gazdagabb lett a Fiat 500 34