Ahogy a korábbi generációk esetében, úgy a 488-asnál sem maradnak nyitható tető nélkül a Ferrari-vásárlók. Itt vannak az első információk a 488 Spiderről, amely nyugdíjba küldi 458 Spidert. Az előrelépés egyszerűen leírható, hiszen ez a Ferrari valaha épült legerősebb középmotoros V8-as sportkocsija nyitható merevtetővel.
A zárt változatban is szereplő 3,2 literes V8-as turbómotor 670 lóerős, maximális nyomatéka gumipusztító 760 Nm. Ha az abroncsok jól betapadnak, képes 3 másodperc alatt elérni a 100 km/órás tempót a Ferrari 488 Spider, de 200-ig sem kell számára több 8,7 másodpercnél. Végsebességét egyelőre nem közölte a Ferrari.

A tető 14 másodperc alatt tűnik el – vagy bújik elő – az utasok mögötti részből. Nemcsak rossz időben használhatóbb a kocsi a lenyitható merevtetővel, de a klasszikus vászontetős megoldással szemben 25 kilóval könnyebb így.
A Ferrari 488 hivatalos világpremierje szeptemberben a Frankfurti Autószalonon lesz, ahol minden bizonnyal a végsebességét is felfedi a gyár.