A német trióból az Audi ébredt legkésőbb: a BMW X6 első generációja konkurens nélkül garázdálkodhatott a piacon, majd tavaly év végén a Mercedes a GLE Coupé képében maga is bemutatta saját elképzelését a témáról. Az Audi ellenben csak ősszel készül lerántani a leplet sportos nagy szabadidőjárművéről – igaz, azt rögtön innovatív hajtáslánccal teszi.
A tervezett Q6 előfutára, amelyet a gyár egyelőre csupán C-BEV néven emleget, elektromos hajtást kap, mégpedig az R8 e-tron technológiáinak felhasználásával. A Q7-tel azonos padlólemezre épülő modell a hírek szerint akár 90 kWh kapacitású lítiumion akkumulátor-csomagot is kaphat, amely 500 kilométeres hatótávolságot tenne lehetővé. 
Ezzel verné a BMW X6-ot az Audi? 1
Ezzel verné a BMW X6-ot az Audi? 7
Állítólag összesen három motor dolgozik majd a fedélzeten: egy közvetlenül a sebességváltó elé fogva, kettő a hátsó tengelyen; a rendszerteljesítményt 500 lóerő körülire becsülik.
Az itt látható képek nem hivatalosak, az azokon látható nagy Audit az Auto Motor und Sport grafikusai álmodták meg.