Hivatalos adatok híján egyelőre csak tippelhetünk, de azt merészen: várhatóan 210 km/óra körüli végsebességgel, és akár 7,0 mp alatti gyorsulással számolhat az, aki kivár, és jövőre, konnektoros hibrid hajtáslánccal vásárolja meg BMW X1-esét. Az üzemanyag-fogyasztás várhatóan leszorítható 2,0 liter köré, a kilométerenkénti CO2-kibocsátás nem éri el az 50 grammot.
A kétliteres benzinmotorral szerelt hibrid hajtás minden bizonnyal 30 km feletti elektromos hatótávolságot kínál majd, ha a jobb első kerékdobon lévő aljzaton keresztül teljesen feltöltöttük a csomagtér alatt elhelyezett akkumulátorcsomagot.
Utóbbiak miatt elveszítjük azt a pluszt, amivel az új generációs X1 csomagtartója tágasabb lett elődjénél; a mostani modell 505 literének nagyjából az ötödét viszi majd el az akkupakk.