Néhány nap múlva leplezi le hivatalosan új tanulmányautóját a BMW, de néhány nem lényegi adatot máris közreadtak az ütőképesnek ígérkező, látványos kupéról.

Az egyik adat persze nagyon is fontos, viszont nem új: már jóval korábban beszámolt arról az új motortechnológiáról a BMW, amelyben a szívócsőbe irányított vízbefecskendezéssel hűtik le a keveréket, ezzel csökkentve a kopogási hajlamot, ami viszont lehetővé teszi a nagyobb töltőnyomás és a korábbi gyújtás alkalmazását. A motor teljesítményéről még nincsenek adatok.

Látványosabb, gyorsabb M4 a BMW-től 1
Látványosabb, gyorsabb M4 a BMW-től 29 A technológia kiegészítő hűtőrendszerek alkalmazását teszi szükségessé, de szerencsére egy sportos autón ez inkább ajándék, mint kényszer: a GTS Concept orrát bőségesen tagolják légbevezető nyílások, és még a szénszálas motorházfedélre is jutott két töltőlevegő-hűtő kopoltyú.

A szürke-narancs fényezés mellett karbon aerodinamikai elemek, extra lapos, homogén fényű OLED-es hátsó lámpatestek, valamint elöl 19, hátul 20 colos keréktárcsák teszik teljessé a sportos képet.

Látványosabb, gyorsabb M4 a BMW-től 30