Terepkupé 300 km/óra felett 1
Terepkupé 300 km/óra felett 13


Részterhelésen olyan, mint bármely átlagos társa, ha azonban lepadlózzuk, megbokrosodik: a G-Power ötletes motorvezérléséből csak teljes gáznál tör elő a vadállat, így a chiptuning ellenére emissziós, zaj és fogyasztási szempontból egyaránt civilizált arcot mutat az általuk átépített BMW X6 M – már amennyire egy olyan autó civilizáltnak tekinthető, amelynek ikertestvére képes letépni egy előző generációs BMW M3 fejét.

Az eredetileg 575 lóerős, 4,4 literes V8-as turbómotor a beavatkozás nyomán 659 lóerős lett, a forgatónyomaték a korábbi 750-ről 830-ra nőtt. Előbbi bőven 300 km/óra fölé tornázza a végsebességet.

Gyorsulási adatot azonban nem adott meg a G-Power tuningműhely, ami arra enged következtetni, hogy nem sikerült hármassal kezdődő értéket elérniük – nem mintha a 4,2 másodperces gyári érték miatt szégyenkeznie kellene az X6 M-nek.

Terepkupé 300 km/óra felett 14