Szeptemberi világpremierje előtt lerántotta a leplet a C-osztályos kupé legsportosabb kiadásáról a Mercedes.
Bár a rokonság nyilvánvaló, a C63 AG Coupé csaknem minden porcikájában eltér az alapkivitelű kétajtóstól: kívül csak az ajtók, a tetőlemez és a csomagtérfedél csereszabatos az alapmodellel. Elöl 64, hátul 66 mm-rel szélesebb a típus, helyet csinálva az extra méretű abroncsoknak, a motorházfedél 60 mm-rel hosszabb, a külső tükröket átköltöztették az ajtókra, a fart pedig teljesen átdolgozták, helyet szorítva egy méretes diffúzornak. Belül alapkivitelben sportos, felárért még sportosabb, alacsonyabbra szerelt üléseket találunk.
A lényeg persze a V8-as turbómotor, amelynek teljesítménye megegyezik a C63 szedánéval (476, illetve 510 LE). A kupé mégis fürgébb egyetlen tizedmásodperccel, köszönhetően a rövidebb végáttételnek és a szélesebb abroncsoknak: a C63 S 3,9, a C63 4,0 másodperc alatt éri el a 100 km/óra sebességet. A végsebesség ugyanúgy 250 km/óra; az AMG Driver csomag megvásárlásával feloldható a határolás, és 290 km/órára nő a végsebesség.A C63 Coupé elöl-hátul vadonatúj felfüggesztést kapott, a hajtónyomaték részlegesen önzáró differenciálművön keresztül jut el a hátsó tengelyre – az alapmodell mechanikus, a C63 S Coupé elektronikus vezérlésű egységgel dolgozik. Utóbbi olyan extrákat is kínál alapáron, mint a váltóvezérlés Verseny állása, vagy a dinamikus motorfelfüggesztés.