326 lóerő, 5,0 másodperces 100-as gyorsulás: a BMW gondosan ügyelt arra, hogy legkisebb kabriójának csúcsváltozata, az M235i meg se közelítse az ikonikus M4 Cabriolet menetteljesítményeit, máskülönben a könnyebb és kompaktabb (1825 helyett 1675 kg, 467 helyett 445 centi) kistesó csúnyán odapörkölhetne a 431 lóerős, 4,6 másodperces gyorsulású legendának.

Pontosan ez volt viszont a célja a német Dähler tuningműhelynek, amikor összeállították az M235i upgrade-jét. A háromliteres turbómotort 390 lóerősre húzták fel, így a végsebesség eléri a 288 km/órát, a százas sprinthez pedig mindössze 4,2 másodpercre van szükség – az autó még az M4 Coupénál is fürgébb!

Pici BMW nagy motorral 1
Pici BMW nagy motorral 43 A Dähler állítható futóművet, valamint látványos felniket is kínál az autóhoz, a kipufogórendszer rozsdamentes acélra cserélhető. Az utastérben minimálisak a változások, igényesebb kárpitozást, illetve részletes motoradatokat megjelenítő infomonitort kérhetnek a vásárlók.

Az átépítés költsége nem ismert.