Győrben működik a világ legnagyobb motorgyára, Szentgotthárdon pedig jubileumot ünnepelt az Opel: a nyolcmilliomodik motort
Fotó megosztása:
Robbantott ábra, de térbeli. Nagyon ötletes az installáció a damilra függesztett motoralkatrészekkel
Fotó megosztása:
580 000 motor hagyja el idén Szentgotthárdot. Az Opel legkeresettebb motorjai készülnek itt
Fotó megosztása:
Jobbra a kék kabin egy optikai minőség-ellenőrző masina. Balra a szürke tömb az ultrahangos tisztító, amiben megmossák előtte a mérendő főtengelyt. Kicsit nagyobb, mit amit autószerelőknél látni
Fotó megosztása:
Nem agresszívek a robotok, de hirtelen mozduló és váratlan szögben balettozó gépeket jobb elkeríteni az emberektől
Fotó megosztása:
Láncos szelepvezérléssel készülnek az Opelek új motorjai, így elmarad a vezérműszettcsere
Fotó megosztása:
Benzines motorokhoz is egyre gyakrabban jár a kettős tömegű lendkerék. Feljebbről nézve a lendítőkerék vastagságából pontosan látni, hogy egy vagy kettős tömegű-e?
Fotó megosztása:
Nem mentek nyugatra, pedig itt az osztrák határ. Az üzem biztos munkát és stabil jövőt ígér
Fotó megosztása:
Tatabányáról érkeztek a BorgWarner-turbófeltöltők. Egyre kevesebb Family 1-es szívómotor készül
Fotó megosztása:
Nem kellett messziről szállítani a feltöltőket
Fotó megosztása:
Hamarosan kezdődik az ünnepség, de még tart a termelés
Fotó megosztása:
Érdekes: alublokkos a négyhengeres dízel, vasblokkos a jobbra lévő turbós 1,6-os benzines
Fotó megosztása:
Jól látni az öntvényeken, hogy közeli rokon az ezres háromhengeres és az 1,4 literes négyhengeres benzines
Fotó megosztása:
Solt Tamás gyárigazgató beszélt arról, hogy 68 millió Opelből minden tizedikben szentgotthárdi motor van. A másik 1,2 millió egység más GM termékekben landolt
Fotó megosztása:
1992 óta működik a gyár. Nem egyszer szülők dolgoznak az üzemben gyermekeikkel
Fotó megosztása:
Hamarosan áttöri a papírfalat a nyolcmilliomodik motor. A gázos targonca nem büdös, míg dízelüzeműt beltérben nem lehetne használni
Fotó megosztása:
Íme, a nagy pillanat. A jubileumi motor a 145 lóerős motor 1,4-es az új Astrából
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Várhatóan az 1,4-es négyhengeres turbós benzines lesz a legnépszerűbb motor a K Astrában. Jön belőle 145 és 125 lóerős verzió is
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: