Vezetőtámogatás a Q7-ből, zajkomfort az A8 szintjén, hipertakarékos motorok: az Audi nem bízta a gyáva formatervre az A4 sikerét
Fotó megosztása:
150 lóerős az alapmodell, az 1,4 TFSI és a gyengébbik kétliteres TDI
Fotó megosztása:
2,82 méterre nőtt a tengelytáv a modellváltással
Fotó megosztása:
Kifinomult, halk, kulturált és rendkívül harmonikus autó, amely pár gombnyomással valószínűleg sportosan is képes viselkedni
Fotó megosztása:
Decemberben futhat be az új A4 a magyarországi szalonokba. Nyilvános ára szeptember végén várható
Fotó megosztása:
Torlódásban az A4 magától araszol az adaptív tempomattal, a sávtartórendszer a kormányt elfordítva megmarad a terelővonalak között és az autó persze be is parkol hosszában-keresztben
Fotó megosztása:
Szériafelszerelés a xenon fényszóró, felárért van LED-es fény illetve mátrix LED-csodafényszóró
Fotó megosztása:
A hűtőrács alapján nehéz lenne megmondani, hogy ez a legfontosabb Audi vadonatúj generációja
Fotó megosztása:
A tükör belső oldalán lévő légterelők segítenek leszorítani a légellenállást
Fotó megosztása:
Szinte az egész motorteret takarja az alsó borítás. A légterők tovább javítják az alaktényezőt
Fotó megosztása:
Optikailag szépen csökkenti az első túlnyúlást a ferdén befutó lökhárító
Fotó megosztása:
A vevő tudatába égeti az akadásmentesen nyitó kilincs, hogy ezt a minőséget csak az Audi kínálja
Fotó megosztása:
Sokat hozzátesz a 0,23-0,26-os alaktényezőhöz a légörvények tiszta leválását segítő légterelő
Fotó megosztása:
150-190-252 lóerős benzines turbómotorral készül az új A4. Később lesz S4-is, 350 lóerő körüli hathengeressel
Fotó megosztása:
150 lóerővel 8,7 mp alatt gyorsítja 100-ra az autót az 1,4-es TFSI
Fotó megosztása:
A hátsó lengőkar is aerodinamikus burkolatot kapott. Az alsó trapézlengőkart két lengőkar váltotta fel, ettől lett ötlengőkaros a hátsó futómű
Fotó megosztása:
Minőségérzetben a C-osztály megszorította az Audit, de ismét az A4 az etalon. A head up display van olyan jó, mint a 3-as BMW-é
Fotó megosztása:
Ez a legolcsóbb A4 belső tere, az 1,4 TFSI-é. Nem látszik rajta
Fotó megosztása:
Jót tesznek a nyugalmat sugalló, szélesre húzott légrostélyok
Fotó megosztása:
Alapáron hagyományos műszerek járnak
Fotó megosztása:
Kisebbre vehetők az órák, hogy más információkat könnyebben leolvassunk
Fotó megosztása:
12,3 collos a digitális műszerfal a TT mintájára. Felárát nem tudjuk, de nagyon sokat dob az autón
Fotó megosztása:
A kormányon lévő, View feliratú kapcsolóval válthatunk a nézetek között
Fotó megosztása:
Látszik a kárpiton, hogy ez az alapváltozat. A kényelem igazán jó
Fotó megosztása:
Optimálisan beállítható az üléshelyzet az A4-ben. A képen a szerző
Fotó megosztása:
Nyugodt, elegáns a design és minden részlet igényes az A4-ben
Fotó megosztása:
Újak a funkciógombok 1-8-ig, például címeket vagy rádióadókat programozhatunk rájuk. A kézi váltó lágyan mozog
Fotó megosztása:
Elég megérinteni a fényes kapcsolókat, nem kell megbillenteni őket a légkondi beállításához
Fotó megosztása:
Valahogy az A3-ben pengébbnek tűnik a képernyő, amely itt nem süllyeszthető el
Fotó megosztása:
Ide betéve a telefont kábel nélkül, induktívan tölthető, ha alkalmas rá. Az okostelefon itt kapcsolódik az autó külső antennájához, ami javítja a vételt és lassítja az akku merülését
Fotó megosztása:
Egyzónás a hátsó légkondiconáló
Fotó megosztása:
Sok a hely az A4-ben, fejtér és a térdhely is van bőven
Fotó megosztása:
480 literes a csomagtér. Nem elég igényes a karos csomagtérzsanér, a külső zsanéros kevesebb helyet foglalna
Fotó megosztása:
8,3 collos a képernyő, 1024x480 képpont a felbontása
Fotó megosztása:
Van egy kisebb, szépen bélelt kesztyűtartó a vezető térdénél
Fotó megosztása:
Ez az egy részlet nem tetszett, csúnyán illeszkedik a kormányoszlop borítása
Fotó megosztása:
Stílusban van tartva: A4 a rendszám, a cég székhelye az Auto Union utcában található
Fotó megosztása:
Hol kezdjük? Temérdek funkciót és szolgáltatást kínál az A4 az Android Autóval és az Apple Car play szoftverével
Fotó megosztása:
Új funkció a turn assist. Ha jön szembe autó, automatikusan lefékezi a bekanyarodni kívánó autót, megakadályozva az ütközést
Fotó megosztása:
Módosulnak a felszereltségek. Az alapmodell felett jön a design és a sport kivitel, aztán a design selection illetve az S line sportcsomag. Ezt lehet kiegészíteni a képen nem látszó S-line külső csomaggal
Fotó megosztása:
Talán szatyorban élek, mindenesetre csak a velencei reptéren kiállított vadászgépről tudtam meg, honnan származik a Ferrari emblémája. Az ágaskodó lovat Francesco Baracca vadászpilóta használta jeleként, amit később átvett a 4. vadászrepülő század, majd a Ferrari is emblémaként. A repülő 6,8 méter hosszú, üresen 633, maximális terheléssel 820 kilós. A gép szárnyfesztávja 8,22 méter, végsebessége 295 km/óra. Baracca őrnagyot 1918 nyarán, 30 éves korában lőtték le az I. világháború végén
Fotó megosztása:
Talán szatyorban élek, mindenesetre csak a velencei reptéren kiállított vadászgépről tudtam meg, honnan származik a Ferrari emblémája. Az ágaskodó lovat Francesco Baracca vadászpilóta használta jeleként, amit később átvett a 4. vadászrepülő század, majd a Ferrari is emblémaként. A repülő 6,8 méter hosszú, üresen 633, maximális terheléssel 820 kilós. A gép szárnyfesztávja 8,22 méter, végsebessége 295 km/óra. Baracca őrnagyot 1918 nyarán, 30 éves korában lőtték le az I. világháború végén
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A prémiummárka legnagyobb számban értékesített modellcsaládját Hankook Ventus S1 evo abronccsal szerelik fel 225/50 R17 méretben, részben extra nagy teherbírású (XL) kivitelben, illetve 245/40 R18 és 245/35 R19 méretekben is.
Korábban a Győrben készülő Audi TT-re is hazai gyártású Hankook abroncsok kerültek.