A nagyobb vesék és az új lámpa miatt nehéz előben megkölünböztetni az X5-östől
A nagyobb vesék és az új lámpa miatt nehéz előben megkölünböztetni az X5-östől
Fotó megosztása:
A fényes fekete műanyag a középkonzolon
A fényes fekete műanyag a középkonzolon
Fotó megosztása:
Nincs sok változás, mégis szerethető az X3 utastere. Felextrázva..
Nincs sok változás, mégis szerethető az X3 utastere. Felextrázva..
Fotó megosztása:
Kicsit alacsonyan van a hátsó pad; a láb- és fejtér kellemes
Kicsit alacsonyan van a hátsó pad; a láb- és fejtér kellemes
Fotó megosztása:
Nem versenyautó, de 210-et megy és 8,1 alatt gyorsul 100-ra
Nem versenyautó, de 210-et megy és 8,1 alatt gyorsul 100-ra
Fotó megosztása:
Az ülések kényelmesek, jól tartanak, a bőrhuzat közel 400 ezer forint
Az ülések kényelmesek, jól tartanak, a bőrhuzat közel 400 ezer forint
Fotó megosztása:
A nyolcfokozatú automata tökéletes, az adaptív futómű hasznos
A nyolcfokozatú automata tökéletes, az adaptív futómű hasznos
Fotó megosztása:
A kormány nem túl közvetlen, mégis nagyon vezetni az X3-ast.
A kormány nem túl közvetlen, mégis nagyon vezetni az X3-ast.
Fotó megosztása:
A képen látható X3-as majdnem pontosan 18 millióba kerül. Alapáron 11,7 M.
A képen látható X3-as majdnem pontosan 18 millióba kerül. Alapáron 11,7 M.
Fotó megosztása:
190 lóerő és 400 Nm nem rossz egy kétliterestől. És érezhetően csendesebb lett
190 lóerő és 400 Nm nem rossz egy kétliterestől. És érezhetően csendesebb lett
Fotó megosztása:
Jól világít az LED-es fényszóró, de 595 700 forintot biztosan nem ér.
Jól világít az LED-es fényszóró, de 595 700 forintot biztosan nem ér.
Fotó megosztása:
A 17 colos abroncsok meglepően kicsik és olcsón pótolhatók
A 17 colos abroncsok meglepően kicsik és olcsón pótolhatók
Fotó megosztása:
Az 550 literes alap csomagtér sok mindenre elég
Az 550 literes alap csomagtér sok mindenre elég
Fotó megosztása:
Tavaly év elején frissült az X3-as
Tavaly év elején frissült az X3-as
Fotó megosztása:
A kétliteres dízel a tökéletes motor, az X3-as pedig a tökéletes méret
A kétliteres dízel a tökéletes motor, az X3-as pedig a tökéletes méret
Fotó megosztása:
190 lóerő és 400 Nm nem rossz egy kétliterestől. És érezhetően csendesebb lett
Senki sem gondolhatta komolyan, hogy az autóipar Nagy Emissziós Botránya csak a Volkswagent érinti, az Auto Bild már meg is írta, hogy a BMW-nél is kezdhetnek aggódni a részvényesek.
A lap az International Council of Clean Transportation (ICCT) tesztjére hivatkozik, amely a BMW X3 xDrive 20d esetében állapította meg, hogy normál üzemben 11-szer annyi nitrogén-oxidot bocsát ki, mint tesztciklusban.
„Minden mérési adat arra utal, hogy nem VW-specifikus problémáról van szó” – mondta Peter Mock, az ICCT szóvivője.
Az Auto Bild kérdésére a BMW szóvivője annyit mondott, hogy a „gyártó nem használ olyan funkciót, amely képes a mérési ciklus felismerésére.”
Noha a VW-botrány Amerikában pattant ki, kezdettől fogva világos volt, hogy a probléma nem lehet országspecifikus. És valóban nem az: Alexander Dobrindt német közlekedési miniszter csütörtöki sajtótájékoztatóján bejelentette, hogy Európában is számtalan autót adtak el a trükkös motorvezérléssel.
„Hogy pontosan mennyiről van szó, azt a következő napokban tisztázzuk” – fogalmazott a miniszter, aki utalt arra, hogy a kétliteres mellett az 1,6 literes VW-dízelek is érintettek lehetnek.