Egy teszten az derült ki, hogy vezetési élményben az autók inkább visszafejlődtek. A gumiabroncsok tökéletesítése viszont nem rontja el a játékot. Sőt!
Fotó megosztása:
2012-ben készült el az AIBA, azaz Automated Indoor Braking Analyzer, automatizált beltéri féklabor. A Tourannak látszó szivacskockát a ráfutásos baleseteket megakadályozó vezetőtámogató rendszerek fejlesztéséhez használják
Fotó megosztása:
Tilos volt bent fotózni, a 2012-ben átadott, 4,6 milliárd forintba kerülő létesítményt nagyon féltik a konkurenciától
Fotó megosztása:
Irtózatos áramfelvétellel jár 150-re felrántani a szánnal az 1,5 tonnás tesztautókat. Töltéstárolókból származik az elektromos energia, a hálózat nem bírná el
Fotó megosztása:
Ötféle útfelület van, az aszfalt cserélhető. A 120 tonnás, 75 méteres pályatestek előhűthetők a vizsgálatok előtt. Itt fordulnak meg a vezető nélkül vizsgált autók
Fotó megosztása:
Közvetlen, nyers, őszinte autó az E36-os BMW. Visszajelzései tökéletesek, a 16 szelepes motorral nagyon jól megy, pedig a gyári adat 100-ra 9,9 mp, ami nem kimagasló
Fotó megosztása:
1250 kilós az E36 318 ti Compact, 1375 a turbós és 136 lóerős F20 116i
Fotó megosztása:
Arat a Continental PremiumContact 5 a különféle teszteken. A vizsgálatokat több gumigyártó tesztpályáján és laborjában végzik az autóklubok és a nagy autós lapok, a függetlenség okán. Például a nedves tapadást Németországban, a száraz utas viselkedést a Bridgestone Rómától délre lévő tesztpályáján vizsgálják
Fotó megosztása:
Az új alapszerkezet javítja a kényelmet és mérsékli a gördülési ellenállást, ezáltal a fogyasztást
Fotó megosztása:
Háromdimenziós élek csökkentik a féktávot, a nagyméretű vállblokkok jobban átadják az oldalvezető erőket kanyarban
Fotó megosztása:
Középméretű és nagyobb autók gumija a Premium Contact 5. 14-17 coll között, 175-225 mm futófelület-szélességgel és /50-/65 közötti oldalfalmagassággal kapható
Fotó megosztása:
Ennyi minden kell egy gumikeverékhez
Fotó megosztása:
Érdekes együttműködés: Adidas-futócipőkhöz szállít talpat a Continental
Fotó megosztása:
Mindenki vegyen egy jó E36-os BMW-t, amíg még van és megfizethető. Ennyire jó állapotban egy lepukkant E46-os ára is rámehet, de nagy élmény volt
Fotó megosztása:
Még Németországban is nehéz volt beszerezni rövid időn belül öt jó állapotú Compact BMW-t a 140 lóerős, sportosabb motorral és ennyire jó állapotban
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Continental csoporthoz tartozó szegedi ContiTech Rubber a Dóm téren, az egyetem Szerves Kémia Tanszékén várja gumiipari előadásokkal és érdekességekkel az érdeklődőket pénteken délután a Kutatók Éjszakája program keretében. A cégcsoport szegedi telephelye harmadik alkalommal kapcsolódik be a rendezvénysorozatba.
A Continental Automotive Hungary budapesti telephelyének laborvezetője az Óbudai Egyetem Bánki Donát karán avatja be a résztvevőket az autóipar kulisszatitkaiba. Kiderül, hogyan keletkeznek az autókban a kártevő részecskék, hogyan tudjuk mérni őket és hogyan biztosítható, hogy ne kerüljenek bele az autóba beépülő alkatrészekbe.
Az előadás választ ad arra, hogy mi történik, ha egy szabad szemmel észre sem vehető mikrorészecske mégis bekerül az autó fontos alkatrészeibe. Át tud jutni vajon az üzemanyag a közvetlen befecskendező fúvókáin lévő, 50 mikron átmérőjű furatokon, ha egy ilyen szemcse eltömíti azt? Pénteken kiderül.