Egy teszten az derült ki, hogy vezetési élményben az autók inkább visszafejlődtek. A gumiabroncsok tökéletesítése viszont nem rontja el a játékot. Sőt!

Ötféle útfelület van, az aszfalt cserélhető. A 120 tonnás, 75 méteres pályatestek előhűthetők a vizsgálatok előtt. Itt fordulnak meg a vezető nélkül vizsgált autók

Ötféle útfelület van, az aszfalt cserélhető. A 120 tonnás, 75 méteres pályatestek előhűthetők a vizsgálatok előtt. Itt fordulnak meg a vezető nélkül vizsgált autók

A Continental csoporthoz tartozó szegedi ContiTech Rubber a Dóm téren, az egyetem Szerves Kémia Tanszékén várja gumiipari előadásokkal és érdekességekkel az érdeklődőket pénteken délután a Kutatók Éjszakája program keretében. A cégcsoport szegedi telephelye harmadik alkalommal kapcsolódik be a rendezvénysorozatba. 
A Continental Automotive Hungary budapesti telephelyének laborvezetője az Óbudai Egyetem Bánki Donát karán avatja be a résztvevőket az autóipar kulisszatitkaiba. Kiderül, hogyan keletkeznek az autókban a kártevő részecskék, hogyan tudjuk mérni őket és hogyan biztosítható, hogy ne kerüljenek bele az autóba beépülő alkatrészekbe.
Az előadás választ ad arra, hogy mi történik, ha egy szabad szemmel észre sem vehető mikrorészecske mégis bekerül az autó fontos alkatrészeibe. Át tud jutni vajon az üzemanyag a közvetlen befecskendező fúvókáin lévő, 50 mikron átmérőjű furatokon, ha egy ilyen szemcse eltömíti azt? Pénteken kiderül.