A tokiói autószalonon fogja leleplezni fontos újdonságát a Suzuki. A városi használatra termett szabadidőjármű Ignisként kerül majd forgalomba, de javarészt megegyezik azzal az iM-4 tanulmánnyal, amelyet idén márciusban láthattunk először.
A gyári kommüniké ugyan behavazott utakat és bőséges hasmagasságot emleget, az Ignis az opciós összkerékhajtás ellenére sem lesz valódi terepjáró. A 3,7 méter hosszú, 1,66 széles, 1,60 magas autó a Suzuki legújabb hajtásláncait kapja meg: az 1,2 literes benzinest mild hibrid rendszerrel, valamint a Balenóval bevezetendő egyliteres, háromhengerest.Ez azonban nem minden: a Suzuki az Ignis mellett bemutatja annak vagányabb ikertestvérét: az Ignis Trail (nyitóképünkön) hajtáslánca ugyanaz, mint az alapmodellé, ám nagyobb kerekeivel, tetősínjeivel, kontrasztos, színes betéteivel és matricázásával sokkal impozánsabb annál.
A fekete tetőlemez alatt fekete-fehér kárpitozás és műszerfal bújik meg, narancssárga tónusú középkonzol-díszítéssel.
Egyelőre nem tudni, a Trail csomag alkotóelemei milyen formában lesznek elérhetők az Ignishez.