Élekben és szegletekben gondolkodtak az új Passat tervezői, ívek nem merültek fel a munka során
Fotó megosztása:
2 mm-rel rövidebb elődjénél, de majd' nyolc centivel hosszabb tengelytávon áll az új Passat
Fotó megosztása:
A pofa hasonló az előző (B7) modell faceliftes változatához
Fotó megosztása:
A nyurgább, laposabb új Passat a CC-re emlékeztet
Fotó megosztása:
A Phaetonéhoz hasonló, egybesimított, letisztult far
Fotó megosztása:
A hegyesre csípett lemezből képzett oldaluszony az Audik, Seatok, Skodák után a Passaton is megjelent
Fotó megosztása:
Ez most a divat: U-alakú LED-csík a főfényszóró alatt, megy egy nagyobb U az egész alatt, befelé megnyújtva. A dupla optikával mintha mindenki BMW szeretne lenni egy kicsit
Fotó megosztása:
Ez most a divat: U-alakú LED-csík a főfényszóró alatt, megy egy nagyobb U az egész alatt, befelé megnyújtva
Fotó megosztása:
Németesen rideg esztétika jellemzi az új Passat formáját
Fotó megosztása:
A piros TDI felirat utal a 240 lóerős borzalomra a motortérben
Fotó megosztása:
A széles dupla vég is jelzi: ez nem 1,6-os
Fotó megosztása:
Sallangmentesen szép a 2x5 küllős felni
Fotó megosztása:
4Motion: ötödik generációs Haldex-összkerékhajtás a Borg Warnertől
Fotó megosztása:
Az embléma alatt esőtől-sártól védve lakik a tolatókamera
Fotó megosztása:
Mint egy Golf, csak kicsit szélesebb
Fotó megosztása:
Kicsit kevesebb szőnyeg, hiányzó tartóhálók, nehogy már Audi legyen belőle
Fotó megosztása:
A diógyökér intarzia csupán 26 ezer forintos felár
Fotó megosztása:
A fabetét egy Passatban - hát, kicsit inkább komikus, mint elegáns
Fotó megosztása:
Olyan nincs, hogy ez a ronda összefuttatás ne szándékos legyen! Hadd érezze a vevő: azért ez nem Audi!
Fotó megosztása:
A TFT-panelen megjelenített virtuális műszeregység számtalan elrendezésben kivetíthető
Fotó megosztása:
A TFT-panelen megjelenített virtuális műszeregység számtalan elrendezésben kivetíthető
Fotó megosztása:
A TFT-panelen megjelenített virtuális műszeregység számtalan elrendezésben kivetíthető
Fotó megosztása:
Majd három tank múlva lehet készülni az AdBlue-utántöltésre
Fotó megosztása:
Így búcsúzik a Passat leállításkor
Fotó megosztása:
Körkörös élőkép és tolatókamera
Fotó megosztása:
Körkörös élőkép és tolatókamera
Fotó megosztása:
A vezetői ergonómia kitűnő, minden jó helyen van, a menürendszer logikus
Fotó megosztása:
A modern érintőképernyő felett ott az eleganciát jelképező analóg óra - de ettől még nem lesz prémiumautó a Passat
Fotó megosztása:
A 15 milliós kocsiban még van vakkapcsoló dögivel
Fotó megosztása:
A legrosszabb választás: ennél az alapáras fél-alcantara ülés is jobb meg a még drágább, motoros combtámaszos is
Fotó megosztása:
Követőradar, sávban tartó, automata világítás - nem is kell bele sofőr
Fotó megosztása:
Még egy tőrdöfés azoknak a szívébe, akik presztízsautónak vennék a Passatot: klímakonzol a Golfból, Octaviából
Fotó megosztása:
Az első kerekek elpörgésére csaknem 100% nyomatékot tud hátra irányítani az 5. generációs Haldex
Fotó megosztása:
Lopják, hisz VW, nem árt az utólagos védelem
Fotó megosztása:
SD-kártyanyílások és sok hely a kesztyűtartóban
Fotó megosztása:
Hátul a fejtér, lábtér parádés
Fotó megosztása:
Magam mögött, 181 centivel, száz kilóval
Fotó megosztása:
Hátul is van ülésfűtés és hőfok-szabályzás - felárért, persze
Fotó megosztása:
Burkolt zsanér és sok hely. Jobbra középen a vonóhorog kioldógombja
Fotó megosztása:
1/3-2/3 arányban bukik csaknem síkba a támla
Fotó megosztása:
A kis okosságok, amik miatt mindig szerettük a VW-t: szatyorakasztó
Fotó megosztása:
A kis okosságok, amik miatt mindig szerettük a VW-t: akasztó a csomagtér padlólapjának
Fotó megosztása:
Szubláda és KRESZ-cuccok a csomagtérpadló alatt
Fotó megosztása:
1968 köbcentiből két turbóval 240 lóerős és 500 Nm
Fotó megosztása:
AdBlue tartály a tank mellett. A fogyasztásban már érződik: az Euro 6-os dízelek többet esznek az Euro 5-ösöknél
Fotó megosztása:
Egy Audi A6-ban így fut össze az ajtókárpit a műszerfallal
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Volkswagen összesítéseiből már korábban kiderült, hogy a manipulált károsanyag-kibocsátást biztosító szoftver a konszern 11 millió dízelmotorral (EA189) szerelt autójában fut. Az ügyben 5 millió Volkswagen, 2,1 millió Audi, 1,2 millió Skoda és 700 ezer Seat, valamint 1,8 millió haszongépjármű lehet érintett.
A Volkswagen közleménye szerint a jelenleg forgalmazott Euro 6-os motorok nem, csak az Euro 5-ösök érintettek a botrányban. Első körben a konszern ötmillió Volkswagen márkájú autójának visszahívását jelentették be, ezeket úgy „módosítják”, hogy megfeleljenek a hatályos normáknak. A Volkswagen nem részletezte, hogy technikailag mi történik az autókkal, de valószínűleg ugyanez lesz az eljárás a többi márka modelljeivel is.
A Volkswagen külön kiemelte, hogy az érintett autók biztonságosak, így a közúti forgalomban használhatók, ennek megfelelően valójában „szervizakcióról”, nem pedig klasszikus értelemben vett visszahívásról van szó.
Az összes érintett márka országonként külön weboldalakat hoz létre, ezen a felületen tájékoztatják majd a vásárlókat az aktuális fejleményekről.