Megdrágítja a téli és a nyári gumik használatát az új autókban nemrég kötelezővé vált légnyomás-ellenőrzés. Utánanéztünk, mennyibe kerül a biztonság
Megdrágítja a téli és a nyári gumik használatát az új autókban nemrég kötelezővé vált légnyomás-ellenőrzés. Utánanéztünk, mennyibe kerül a biztonság
Fotó megosztása:
2012. novembere óta az új típusengedéllyel bevezetett, idén novembertől pedig minden új autót kötelező ellátni légnyomásfigyeléssel
2012. novembere óta az új típusengedéllyel bevezetett, idén novembertől pedig minden új autót kötelező ellátni légnyomásfigyeléssel
Fotó megosztása:
Jó megoldás a gumi belsejébe ragasztható rádiós jeladó
Jó megoldás a gumi belsejébe ragasztható rádiós jeladó
Fotó megosztása:
Az aktív rendszerek kiírják a műszerfalon, mely kerékkel vagy kerekekkel van gond. Az indirekt megoldásoknál jó, ha van nálunk kézi nyomásmérő, hogy a hibajelzés után megtaláljuk az eresztő kereket
Az aktív rendszerek kiírják a műszerfalon, mely kerékkel vagy kerekekkel van gond. Az indirekt megoldásoknál jó, ha van nálunk kézi nyomásmérő, hogy a hibajelzés után megtaláljuk az eresztő kereket
Fotó megosztása:
Így néz ki a szeleppel egybeépített nyomás- és hőmérsékletmérő
Így néz ki a szeleppel egybeépített nyomás- és hőmérsékletmérő
Fotó megosztása:
Jobb megvenni a jeladókat mindkét kerékszettre, bár 40-70 ezer Ft nem kis kiadás. De a harmadik váltás után többe kerül áttetetni a rádiós készségeket a garnitúra áránál és az átszerelés mindig hibaforrás is
Jobb megvenni a jeladókat mindkét kerékszettre, bár 40-70 ezer Ft nem kis kiadás. De a harmadik váltás után többe kerül áttetetni a rádiós készségeket a garnitúra áránál és az átszerelés mindig hibaforrás is
Fotó megosztása:
Így néz i egy teljes szett a négy aktív jeladóval és a feltanításhoz szükséges eszközökkel
Így néz i egy teljes szett a négy aktív jeladóval és a feltanításhoz szükséges eszközökkel
Fotó megosztása:
Amerikában 2007 óta kötelező a légnyomás-ellenőrzés a személyautókban, a tapasztalatok kedvezőek
Amerikában 2007 óta kötelező a légnyomás-ellenőrzés a személyautókban, a tapasztalatok kedvezőek
Fotó megosztása:
A 607-es Peugeot és a Laguna II után 2002-től a Mégane II hozta le az aktív rendszert a megfizethető autók közé
A 607-es Peugeot és a Laguna II után 2002-től a Mégane II hozta le az aktív rendszert a megfizethető autók közé
Fotó megosztása:
A Porsche 959 volt az első szériaautó az üreges küllős kerékkel megoldott keréknyomás-ellenőrzéssel
A Porsche 959 volt az első szériaautó az üreges küllős kerékkel megoldott keréknyomás-ellenőrzéssel
Fotó megosztása:
A bővülés a legolcsóbb, úgynevezett „budget szegmens” 23,2, illetve a középkategóriás (quality) szegmens 10,6 százalékos növekedésének köszönhető, míg a prémium szegmens 16,9 százalékkal csökkent. A nyári abroncsok forgalma összességében 3,4, míg a téli abroncsoké 9,4 százalékkal nőtt az előző év hasonló időszakához képest.
Rábai Dániel, a Continental Hungaria Kft. ügyvezetője szerint a legolcsóbb abroncsok szegmensében mért nagy növekedés mögött nem csupán az eladások megugrása áll, hanem gyártói oldalon az is hatást gyakorolt a statisztikákra, hogy a korábban nem mért kínai importból származó eladásokat fokozatosan olyan márkák értékesítése váltotta fel, amelyek egy-egy nagyobb gyártóhoz tartoznak, és így a hazai forgalomban könnyebben mérhetővé váltak.