A japánok csodákra képesek, ha térkihasználásról van szó. Könnyű nekik persze, átlagos termetük kisebb, mint az európaiaké, így ha ők építenek egy 4200 mm hosszú, hétszemélyes buszt, biztosak lehetünk benne, hogy abban nem fog elférni egy skandináv kézilabdacsapat. (Talán egy női. Mondjuk a norvégok strandkézi-válogatottja, akiket a magyar lányok idén nyáron ismét legyőztek az Eb-n, de nézzétek, azért nem tűnnek nagyon szomorúnak.)
Na de vissza a Suzukihoz. A tervezők az apró járgány minden köbcentiméterét hasznosították, amiben sokat segített a hatalmas, 1815 mm-es magasság, hiszen így függőlegesen ülhetnek az utasok.
Az ülések átrendezhetősége példás, különösen tetszik az U alakú körkanapés elrendezés, igaz, ez menet közben kevéssé praktikus. A beszállást kettős tolóajtó segíti, a kilátást pedig a vékony tetőoszlopok.
A beszállóoldallal szemközti oldalfalon hatalmas érintőképernyő húzódik a tetőig, így a szórakozásra sem lesz gondja az utasoknak. Csak elférjenek.
A Suzuki Air Triser egyébként egy 1,4 literes benzinmotorból, egy villanymotorból és egy ötös automata váltóból álló hibrid hajtást kapott, további részletek nem ismertek.