Thor, a mennydörgés és a vihar istene fegyveréről, a Mjölnirtől vette kölcsön autójuk nevét a D-Zug, amely az itt látható autóval akarta megmutatni mit is lehet kihozni egy klasszikus Porschéból.
Az alapot egy 1986-as Porsche 930-as, azaz a 911 Turbo adta. Erre kerültek fel 3.0 RSR első sárvédői, 2.1 Turbo RSR első lökhárítója, 935/76 hátsó lökhárítója és szárnya, nem is beszélve az elől 10×18, hátul 14×19! colos kerekekről. És ez csak a külső!
Az eredeti 3,2 literes motor helyét 3,5 literes duplaturbós vette át persze erősen megdolgozva. Többek között egyedi hüvelyek, dugattyúk, hajtókarok, vezérműtengely került a motorba – sok más egyéb mellett. De a szívórendszer, a turbók, a kipufogó sem hétköznapiak, ahogy a benzinbefecskendezés és a hűtés sem.
Így énekel a motor:
Milyen erős? Annyira igen, hogy kinyírjon. 607 lóerő a hátsó kerekekre – a mérőpad szerint. Mindezt pedig négysebességes váltó közvetíti. Talán nem véletlen a Mjölnir név!
Megtartották a gyári féknyergeket, de a fékbetéteket eredetileg versenyautókhoz gyártották. A futómű elemei sem támogatják a kényelmet, annál inkább a leggyorsabb köridőt.
Beleszerettél? Akár a tiéd is lehet, hiszen a D-Zug árulja a kocsit az eBayen, nagyjából 30 millió forintért. Valami ilyesmire számíts vezetés közben: