A hír még valamikor nyáron röppent fel, ám igazából a napokban kapta azt fel az internet: a Tata Motors le kíván szerződni Lionel Messivel, a négyszeres aranylabdás, háromszoros aranycipős focifenoménnal.
Messi első megbízatása az új generációs Tata Kite felkarolása lenne. A decembertől forgalomba kerülő, ferdehátú és szedán kivitelben készülő Kite-ra komoly feladat vár, hiszen márkatársai, a Bolt és a Zest messze a várakozásokon alul teljesítenek. A Kite két háromhengeres motorral – egy 1,2-es benzinessel, és egy 1,05-ös dízellel – kerül majd piacra, várhatóan robotváltót is kap.
Az biztos, hogy ha Messi kötélnek áll, a Tata márka megítélésre világszerte érezhetően emelkedik majd – apró szépséghiba, hogy Indiában, ahol igazából rászorulnának a támogatásra, a foci nem igazán népszerű sport.
Másfelől viszont az A-listás sztárokat Indiában is ugyanúgy kedvelik, mint a világ minden, nyugatról álmodozó részén: a közelmúltban egy hordozható elektronikai berendezéseket gyártó és forgalmazó indiai vállalat Hugh Jackmannel kötött reklámszerződést, és látványosan megugrott a cég népszerűsége.
Lionel Messi a Forbes szerint a világ negyedik legtöbbet kereső sportolója. 2014-ben összesen 64,7 millió dollárt keresett, ebből 23 milliót reklámbevételekkel. Fő partnerei az Adidas és a Turkish Airlines.