…na gyerekek, hogy hívják azt a fekete izét ott apa autójának a négy sarkában? Jó, kerék, de mi az, ami azon van? Igen, gumiabroncs! És mit kell tudnia egy gumiabroncsnak? Tapadni, igen! Meg spórolni az üzemanyaggal, jól van! Hogy mondod, sportos vezethetőség? Persze, miért is ne. Kinek a kocsija ad olyan hangot autópályán, mint egy húsdaráló? Bizony, a zaj is fontos. Kényelem? Még szép, hogy legyen kényelmes, köszönöm gyerekek, és most vegyetek elő papírt, ceruzát…

A Michelin franciaországi kreatív ügynöksége, a TBWA Paris alighanem megunta az alsó szögből fotózott, aszfalton gördülő, keresztbe fordítva megálló, fékezésnél betérdelő, elegáns nőt mutató abroncsreklámokat, és úgy döntöttek, érdemes valami olyasmit írni, amit a gyerekek is megértenek, és a következő gumivásárlásnál már tudnak szólni apának, hogy olyan abroncsot vegyen, ami egyszerre kényelmes és dinamikus és biztonságos és takarékos.

A reklám ötletgazdái Benoît Leroux és Philippe Taroux, ezúton is csókoltatjuk őket!

Ez itt pedig a werkfilm, feltétlenül nézd meg!

Szép jövőt jósolunk a filmnek, apukák tabletjein és anyukák mobiltelefonjain fog végtelenített loopban futni, úgy, ahogy annak idején DVD-re vettük, és örök ismétlésre állítottuk a Citroën táncoló C4-es transformerét és kismillió változatát…

… és persze ne feledjük a Honda dízelmotor-reklámját (rajta, feledjük el másfél percre a téma körüli aktuális botrányt!)