Igazán derék iparosmunka ez a Seat, nem is zavart benne, hogy minden porcikájából sugárzik a márka egzisztenciális válsága
Igazán derék iparosmunka ez a Seat, nem is zavart benne, hogy minden porcikájából sugárzik a márka egzisztenciális válsága
Fotó megosztása:
Hegyesszögek, ahol csak lehet: ez most a Seat próbálkozása a saját formanyelv-teremtésre. Tükör sarkai, fényszóró csücskei, ködlámpafészkek, alsó és felső hűtőnyílás sarkai: hegyesszög, ahová csak pillantunk
Hegyesszögek, ahol csak lehet: ez most a Seat próbálkozása a saját formanyelv-teremtésre. Tükör sarkai, fényszóró csücskei, ködlámpafészkek, alsó és felső hűtőnyílás sarkai: hegyesszög, ahová csak pillantunk
Fotó megosztása:
Az X-Perience 2,7 centivel feszít magasabban az út felett, mint a sima kombi Leon
Az X-Perience 2,7 centivel feszít magasabban az út felett, mint a sima kombi Leon
Fotó megosztása:
Hegyesszögek hátul is, ál-alvázvédő pajzs és erőt sugárzó, visszafogottan elegáns dupla kipufogóvég
Hegyesszögek hátul is, ál-alvázvédő pajzs és erőt sugárzó, visszafogottan elegáns dupla kipufogóvég
Fotó megosztása:
Egy kicsit parasztosan egyszerűre sikeredtek a matt műanyag rátétek, de fehérben nem áll rosszul a kocsinak a strapabíróságot érzékeltető szegély
Egy kicsit parasztosan egyszerűre sikeredtek a matt műanyag rátétek, de fehérben nem áll rosszul a kocsinak a strapabíróságot érzékeltető szegély
Fotó megosztása:
Mintha gumicsizmát húzott volna a Leon
Mintha gumicsizmát húzott volna a Leon
Fotó megosztása:
Peres gumik, sérülékeny dizájnfelnik és ál-terepes szoknya körbe; fura, de menő
Peres gumik, sérülékeny dizájnfelnik és ál-terepes szoknya körbe; fura, de menő
Fotó megosztása:
Szép autó a Leon, jók a részletek is rajta, csak valahogy lóg a levegőben az egész, ezzel a modellel sem sikerült hiteles márkaarculatot teremteni
Szép autó a Leon, jók a részletek is rajta, csak valahogy lóg a levegőben az egész, ezzel a modellel sem sikerült hiteles márkaarculatot teremteni
Fotó megosztása:
X, mint Cross, éééérteeeed
X, mint Cross, éééérteeeed
Fotó megosztása:
A Leon LED-es fényszórókkal is rendelhető, ez volt az egyetlen műszaki sajátosság, amit elsőként engedett a márkának bemutatni a Golf-kategóriában a VW-csoport
A Leon LED-es fényszórókkal is rendelhető, ez volt az egyetlen műszaki sajátosság, amit elsőként engedett a márkának bemutatni a Golf-kategóriában a VW-csoport
Fotó megosztása:
A követőradar manapság már általánosan elterjedt extra az alsó-közép kategória újabb modelljein
A követőradar manapság már általánosan elterjedt extra az alsó-közép kategória újabb modelljein
Fotó megosztása:
A sávtartó automatika kamerái a tükör felett
A sávtartó automatika kamerái a tükör felett
Fotó megosztása:
Golf, Octavia, Leon: mind ugyanaz belül, de mind ergonomikus és mindben hihetetlenül jól összerakott minden
Golf, Octavia, Leon: mind ugyanaz belül, de mind ergonomikus és mindben hihetetlenül jól összerakott minden
Fotó megosztása:
Nem támaszt kihívásokat a műszerfal, akármiből is ül át az ember
Nem támaszt kihívásokat a műszerfal, akármiből is ül át az ember
Fotó megosztása:
A középkonzol bántóan egyszerű, egy latin modellben, azért valamit ki lehetett volna találni ide, hogy ne pont olyan legyen minden, mint a Skodában, VW-ben
A középkonzol bántóan egyszerű, egy latin modellben, azért valamit ki lehetett volna találni ide, hogy ne pont olyan legyen minden, mint a Skodában, VW-ben
Fotó megosztása:
XP, vajon szándékos a szerepjátékok tapasztalati pontjaira való utalás?
XP, vajon szándékos a szerepjátékok tapasztalati pontjaira való utalás?
Fotó megosztása:
A hatfokozatú DSG sportos üzemmódban működik igazán jól, ilyenkor élmény minden váltás gyorsításkor
A hatfokozatú DSG sportos üzemmódban működik igazán jól, ilyenkor élmény minden váltás gyorsításkor
Fotó megosztása:
Seat? Skoda? Volkswagen? Bármelyik lehetne
Seat? Skoda? Volkswagen? Bármelyik lehetne
Fotó megosztása:
A 260-ig kalibrált sebességmérő mosolyogtató, a 224 km/h-s végsebesség viszont derék a 184 lovas TDI-vel
A 260-ig kalibrált sebességmérő mosolyogtató, a 224 km/h-s végsebesség viszont derék a 184 lovas TDI-vel
Fotó megosztása:
Szépek a színei, jó a felbontása a kismenű kijelzőjének is
Szépek a színei, jó a felbontása a kismenű kijelzőjének is
Fotó megosztása:
Sávelhagyás-gátló aktív kormányzással és ráfutás-gátló, no meg követőradar. A Leon csúcsváltozata is majdnem magát vezeti
Sávelhagyás-gátló aktív kormányzással és ráfutás-gátló, no meg követőradar. A Leon csúcsváltozata is majdnem magát vezeti
Fotó megosztása:
Van értelme az üzemmód-választónak, Sportban egy másik autó lesz a Leonból
Van értelme az üzemmód-választónak, Sportban egy másik autó lesz a Leonból
Fotó megosztása:
A szonáros parkolóasszisztens annyira jó, amennyire egy kamera nélküli rendszer lehet
A szonáros parkolóasszisztens annyira jó, amennyire egy kamera nélküli rendszer lehet
Fotó megosztása:
A magyarítás néhol kicsit erőltetett: túráim?
A magyarítás néhol kicsit erőltetett: túráim?
Fotó megosztása:
A vezető bal térdéhez is került egy nyitható rekesz
A vezető bal térdéhez is került egy nyitható rekesz
Fotó megosztása:
Az alcantara az ajtóbelsőn csodásan néz ki, időnként menet közben is jó meg-megsimítani
Az alcantara az ajtóbelsőn csodásan néz ki, időnként menet közben is jó meg-megsimítani
Fotó megosztása:
Igazán fantáziadús a gyári hifirendszer elnevezése
Igazán fantáziadús a gyári hifirendszer elnevezése
Fotó megosztása:
Az A4-es papír hajlítás nélkül befér a kesztyűtartóba
Az A4-es papír hajlítás nélkül befér a kesztyűtartóba
Fotó megosztása:
Motoros ülésállítás, de memória nélkül a fullos Leonban
Motoros ülésállítás, de memória nélkül a fullos Leonban
Fotó megosztása:
A hatalmas tetőablak elülső része nyitható
A hatalmas tetőablak elülső része nyitható
Fotó megosztása:
A hatalmas tetőablak elülső része nyitható
A hatalmas tetőablak elülső része nyitható
Fotó megosztása:
Elképesztően minőségi, jól működő minden gomb mindenütt, csakúgy, mint a testvérmodellekben, a Golfban és az Octaviában
Elképesztően minőségi, jól működő minden gomb mindenütt, csakúgy, mint a testvérmodellekben, a Golfban és az Octaviában
Fotó megosztása:
181 centivel ennyi a hely a térdem előtt, magam mögött ülve
181 centivel ennyi a hely a térdem előtt, magam mögött ülve
Fotó megosztása:
Külön szellőzőrostély jut hátul a jobb és bal oldalnak
Külön szellőzőrostély jut hátul a jobb és bal oldalnak
Fotó megosztása:
Hátul is németesen kemény, de hosszú távon sem fárasztó ülések fogadnak. Lábtér-fejtér rendben
Hátul is németesen kemény, de hosszú távon sem fárasztó ülések fogadnak. Lábtér-fejtér rendben
Fotó megosztása:
587 literes, óriási a csomagtér. Támladöntés után 1470 liter, majdnem másfél köbméter a raktér befogadóképessége
587 literes, óriási a csomagtér. Támladöntés után 1470 liter, majdnem másfél köbméter a raktér befogadóképessége
Fotó megosztása:
Világítás, akasztó, támladöntő kar a csomagtérben: van itt minden, csak olyan szürkén unalmasan
Világítás, akasztó, támladöntő kar a csomagtérben: van itt minden, csak olyan szürkén unalmasan
Fotó megosztása:
Nem fekszik síkba a hátsó ülés támlája, de dönthető egy bowdennel a kocsi mögül, ami nagyon kényelmes dolog
Nem fekszik síkba a hátsó ülés támlája, de dönthető egy bowdennel a kocsi mögül, ami nagyon kényelmes dolog
Fotó megosztása:
Szükségpótkerék a csomagtartó alatt
Szükségpótkerék a csomagtartó alatt
Fotó megosztása:
A VW-csoport tucatautóiban sosem éri meglepetés az embert, ha felnyitja a gépháztetőt. A kétliteres TDI-t számtalan autóban láttuk már, a legkülönbözőbb teljesítményszinteken
A VW-csoport tucatautóiban sosem éri meglepetés az embert, ha felnyitja a gépháztetőt. A kétliteres TDI-t számtalan autóban láttuk már, a legkülönbözőbb teljesítményszinteken
Fotó megosztása: