A szürke/fekete kárpit nem dobja fel a szürke/fekete műszerfalat, ingerszegény így a belső de legalább az ergonómia, és a minőség rendben van.
A szürke/fekete kárpit nem dobja fel a szürke/fekete műszerfalat, ingerszegény így a belső de legalább az ergonómia, és a minőség rendben van.
Fotó megosztása:
Nincs hatszáz liter, viszont hosszú tárgyak szállítására is alkalmas a csomagtér, feltéve, ha bepipáljuk a vízszintbe hajtható utasülés extráját
Nincs hatszáz liter, viszont hosszú tárgyak szállítására is alkalmas a csomagtér, feltéve, ha bepipáljuk a vízszintbe hajtható utasülés extráját
Fotó megosztása:
Mankókerék segít ha defekt miatt félre kell állnunk.
Mankókerék segít ha defekt miatt félre kell állnunk.
Fotó megosztása:
Egy mozdulattal dönthető a hátsó üléssor
Egy mozdulattal dönthető a hátsó üléssor
Fotó megosztása:
587 literrel gazdálkodhatunk a jól pakolható csomagtérben
587 literrel gazdálkodhatunk a jól pakolható csomagtérben
Fotó megosztása:
Fontos a helyes használat, a későbbi perek elkerülése végett minden olvasható az utastérben!
Fontos a helyes használat, a későbbi perek elkerülése végett minden olvasható az utastérben!
Fotó megosztása:
A mutatók hat óráról indulnak, de ezt a motort nem libabőröztető élmény pirosba forgatni, inkább a fogyasztási érték alacsonyan tartása okozhat kéjes örömet.
A mutatók hat óráról indulnak, de ezt a motort nem libabőröztető élmény pirosba forgatni, inkább a fogyasztási érték alacsonyan tartása okozhat kéjes örömet.
Fotó megosztása:
Az ötfokozatú váltóra nem lehet panasz, de kilóg a képből, főleg az árat figyelembe véve
Az ötfokozatú váltóra nem lehet panasz, de kilóg a képből, főleg az árat figyelembe véve
Fotó megosztása:
Jól sikerült a puttonyosítás, a megnövekedett hátsót sikerült szépen belesimítani a formatervbe.
Jól sikerült a puttonyosítás, a megnövekedett hátsót sikerült szépen belesimítani a formatervbe.
Fotó megosztása:
A SEAT Leon nagy húzása a teljes LED fényszórók alkalmazása. Ha másért nem, ezért az apróságért megéri ezt venni a Golf helyett
A SEAT Leon nagy húzása a teljes LED fényszórók alkalmazása. Ha másért nem, ezért az apróságért megéri ezt venni a Golf helyett
Fotó megosztása:
Népszerű TDI motor, népszerű fogyasztással, a 105 lóerős kivitel gyárilag megadott mérés alapján 3,8 litert fogyaszt százon, a valós életben ez bőven öt liter alatt tartható értéket jelent.
Népszerű TDI motor, népszerű fogyasztással, a 105 lóerős kivitel gyárilag megadott mérés alapján 3,8 litert fogyaszt százon, a valós életben ez bőven öt liter alatt tartható értéket jelent.
Fotó megosztása:
Hátul is van ám LED!
Hátul is van ám LED!
Fotó megosztása:
Jól sikerült a puttonyosítás, a megnövekedett hátsót sikerült szépen belesimítani a formatervbe.
Jól sikerült a puttonyosítás, a megnövekedett hátsót sikerült szépen belesimítani a formatervbe.
Fotó megosztása:
Matthias Müller a Frankfurter Allgemeine Zeitung című lapban megjelent interjúban elmondta, hogy a napokban bemutatták megoldási javaslataikat a szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatalnak (KBA), és ha minden a tervezett menetrend szerint halad, akkor 2016 végére „
az összes kocsi rendben lesz.„
Nagyon sok modellt szereltek az érintett, 2008-tól gyártott EA 189 típusú motorral, ezért „nem három, hanem több ezer” különböző eljárás közül kell kiválasztani a megfelelőt. A legtöbb esetben csupán a helyi szervizbe kell beállni egy szoftverfrissítésre, de lesznek autók, amelyekben az üzemanyag-befecskendező berendezést vagy a katalizátort kell cserélni. Az is előfordulhat, hogy a kocsi cseréje lesz a legegyszerűbb megoldás.
A vezérigazgató arra a kérdésre, hogy valóban 11 millió autóról van-e szó, azt mondta, hogy ennél „remélhetőleg kevesebb” kocsit kell visszahívni. „Óvatos üzletemberek vagyunk” – válaszolta arra a kérdésre, hogy elég lesz-e a visszahívás költségeire félretett 6,5 milliárd euró.
Azzal kapcsolatban, hogy az Egyesült Államokban várhatóan pénzbüntetés megfizetésére kötelezik a céget a visszaélés miatt, Matthias Müller elmondta, hogy csak a sajtóból ismeri az üggyel kapcsolatban keringő, 18 milliárd dollárról szóló becslést. Hangsúlyozta: figyelembe kell venni, hogy a károsanyag-kibocsátási értékek manipulációja miatt egyetlen haláleset sem történt, és a VW gyártmányai mindig is biztonságosak voltak, és most is azok.
A cég belső vizsgálata még nem ért véget, egyelőre úgy tűnik, hogy mindössze néhány fejlesztőnek van köze a manipulációhoz. Eddig négy munkatársat függesztettek fel, köztük a cégcsoport igazgatóságának három tagját, akik különböző időszakokban a motorfejlesztési területet irányították – mondta Matthias Müller.