Tizenhat százalékkal növelte márkaértékét, és ezzel az összesítésben a tavalyi nyolcadik helyről a hatodikra lépett előre a Toyota. Az Apple, a Google, a Coca-Cola, a Microsoft és az IBM mögött szereplő japán autógyártó óriás (nem mellékesen éves szinten még mindig a legnagyobb a világon) az egyetlen autós cég, amely bekerült a Top 10-be
Ez azonban akár jövőre is megváltozhat, mert a német prémium márkák már a spájzban vannak: a BMW a tizenegyedik, a Mercedes pedig a 12. helyen áll. Előbbi 9, utóbbi 7 százalékkal növelte márkaértékét tavaly óta.
Az autógyártók közül további tizenegy szerepel még a Top 100-as listán, őket az alábbi táblázat tartalmazza. Feltűnő, hogy a VW az egyetlen márka, amelynek esett az értéke. A lista összeállítása alighanem hosszabb folyamat volt annál, mintsem hogy az aktuális dízelbotrány éreztesse rajta a hatását; inkább arról lehet szó, hogy a Volkswagen márka (tehát nem a csoport) az észak-amerikai piacokon rosszul teljesít mostanában.