Orrmotor, hátsókerék-hajtás: a Toyota egy időre tudatosan megpróbálta elfelejteni ezt a receptet, de aztán ismét rátalált, és a jelek szerint nem tud ellenállni a csábításának.

Az S-FR egy megfizethető, kis sportautó előtanulmánya: 399 centi hosszú, 170 széles, és 132 magas. Tengelytávja 248 centiméter, utasterében négy ülés fért el – hogy négy felnőtt is, azt nem mernénk állítani.

Olcsó, hátul hajtós retro-sportkocsi a Toyotától 1
Olcsó, hátul hajtós retro-sportkocsi a Toyotától 15 A sárga-fekete fényezés és az egyszerű, bájos, lekerekített idomok kifejezetten barátságossá teszi az autó megjelenését, amely stílusában valamelyest emlékeztet az 1965-ös Toyota Sports 800 kupéra.

Amilyen retró a külső, olyan modern a belső tér: digitális műszerfar, kevés nyomógomb található a vezető közelében. A kézi váltó rövid karral mozgatható, az viszont sajnos egyelőre titok, hogy milyen erőforrás dolgozik az orrban. Korábban szó volt arról, hogy a Toyota 130 lóerő körüli, másfél literes motorral szerelt sportkocsit építene. A futómű mindenesetre elöl-hátul független, a tömegelosztás pedig kiegyensúlyozott, így viszonylag kis teljesítménnyel is sok mókát ígér az autócska.

Olcsó, hátul hajtós retro-sportkocsi a Toyotától 16 A Toyota megfelelő fogadtatás esetén nem zárkózik el a sorozatgyártástól, mely esetben 2018 körül kaphat kistesót a GT86.