A jövőben a hosszú elektromos hatótávolságú konnektoros hibrid modellekre, valamint a sorozatgyártású, egy feltöltéssel akár 300 km megtételére képes elektromos autókra kíván koncentrálni a Volkswagen, idézi a cég mai bejelentését az Automotive News Europe.
Ennek keretében a Phaeton szedán villanymotoros hajtásláncot kap, és a VW környezetbarát közlekedési programjának is zászlóshajója lesz. A részletek még nem ismertek, ám vélhetően szoros hajtásbeli kapcsolat lesz a VW nagyautója és az Audi tervezett elektromos szabadidőjárműve között.
Ehhez kapcsolódó hír, hogy a Volkswagen a lehető legrövidebb időn belül átáll az AdBlue adalék-adagolós dízel technológiára: mint kiderült, alighanem az egész dízelbotrány elkerülhető lett volna, ha ezt az autónként 100 ezer forint értékű beruházást igénylő lépést már évekkel ezelőtt meglépik.