Lumma CLR 558 GT-R
Ha egy cégnek van mersze értelmezhetetlen, megjegyezhetetlen és semmitmondó nevet adni termékének, akkor nagyon bíznak a sikerben. Persze a Lumma Design nem is nyeretlen kétéves, akinek biztosra kell mennie minden alkotásával, és bizony: a Porsche Cayenne-hez készült átalakító kitt nem fogja mindenkinek elnyerni a tetszését.
Motortuningról nem tudunk, sőt, arról sem esett szó, hogy mely hajtásláncvariánsokhoz társítható a csomag. Az viszont biztos, hogy a hatalmasra tépett orr, a bordázott küszöbtoldat és a kerékívek 4 centis toldása (valahova tenni kell a 22 colos kerekeket) nem teszi barátságosabbá az autó megjelenését.A csomag legdurvább, egyben leginkább megosztó eleme a kipufogó: a Lumma a Ferrari 458 stílusában, három darab középre rendezett csövön át vezeti ki az égéstermékeket a külvilágba. Szerintünk gagyi, de ha neked tetszik, azt is elfogadjuk.
Hamann Macan S Diesel
Nincs fantázianév, csak radikális megjelenés és extra izom. Az eredetileg 258 lóerős, háromliteres motor teljesítményét 310 lóerőre emelte a német műhely, a nyomaték 580 helyett 680 Nm. Ennél is többet tesz a megfelelő életérzésért a Hamann: aktív szelepet épített be 9 centis végcsövekbe torkolló, egyedi kipufogórendszerbe, így gombnyomásra V8-asként hörög a hathengeres dízel.
Ez azonban csak a kezdet: a három lépcsőben állítható rendszer okostelefonról vezérelhető, rendelkezik virtuális gázfröccs üzemmel, továbbá ha szeretnénk, egy egyszerű paranccsal rajtautomatikát is szimulálhatunk (mármint motorhangban), anélkül, hogy feleslegesen terhelnénk a légkört és a hajtásláncot.
Emellett szinte már említésre sem méltó a kötelező optikai kitt. Nem is beszélünk róla.