Elképzelni sem lehetne két eltérőbb karakterű autót, mint ezek ketten, a közeljövőben mégis elképzelhető, hogy lesz közös témája a Leaf- és GT-R-tulajdonosoknak: a Top Gearnek adott interjújában a Nissan európai villanyautó-programjának igazgatója elmondta, személy szerint támogatná a sportkupé villamosítását.
Hozzátette persze, hogy ez ma még nem megoldható, ám a jövőben nem lesz műszaki akadálya egy helyi emissziótól mentes szupersportkocsi megépítésének.
A kulcsszó a technikai: a belsőégésű motorhoz és a hagyományos, mechanikus hajtáshoz már csak érzelmi okokból is sokan ragaszkodnának. Ugyanakkor a Tesla megmutatta, hogy villanymotorokkal igenis felpörgethető az ember adrenalin-termelése.
A Nissan korábban már eljátszott az elektromos sportautó gondolatával: ott volt a Leaf Nismo tanulmány, és persze a keskeny orrú ZEOD RC versenyautóban is villanymotorok dolgoznak.
A GT-R villamosítása már csak azért sem volna teljesen váratlan lépés, mert a következő generáció előfutárának tekintett Nissan Concept 2020 Vision Gran Turismo (képeinken) maga is hibrid volt: V6-os ikerturbó motorjához nem egy, nem kettő, hanem három villanymotor társult. Egy a belsőégésű hajtásláncba épülve hátul hajtott, míg a maradék kettő elöl kerekenként biztosított differenciált hajtást, ezzel is javítva a kanyarképességeket.