Miközben Közép-Európától keletre komoly piaca van a lépcsőshátú kompakt modelleknek, az Óvilág fejlettebb mobilitású országaiban kedveltebbek az ötajtós változatok. Nem csoda hát, hogy miután a Fiat bemutatta a Tipo (Egea) szedánt, annak ötajtós változatával sem marad sokáig adós.

Az itt látható kémfotókat Törökországban, a leendő gyártás helyén készítették, és egyértelműen az olaszok reménybeli Golf-ellenlábasát ábrázolják.

Fotókon a Fiat Bravo utódja 1
Fotókon a Fiat Bravo utódja 9 A hűtőmaszk és a lámpa változatlan, sőt, még a hátsó oldalajtók is azonosnak tűnnek: nehéz biztosat mondani. hiszen súlyos az álcázás, de a jelek szerint az ajtók íve nem igazodik a hatchback megváltozott tetővonalához. Ezzel a költségtakarékosság terén is új fejezetet nyit a Fiat alsó-középkategóriás újdonsága.

Motorikusan nem számítunk eltérésekre a Tipo szedánhoz képest, várható azonban egy kombi Tipo is, 500 liter fölötti csomagtér-kapacitással. Erről még kémfotók sincsenek, csupán egy jól sikerült grafika, íme:

Fotókon a Fiat Bravo utódja 10