Aki eddig benzinmotoros Porsche Macanban gondolkodott, kétféle modell közül választhatott. A 340 lóerős Macan S és a 400 lovas Macan Turbo között, azonban a gyár szerint betömésre váró rés tátongott eddig, ezért bevezettek egy új, köztes modellt.

A márka többi modelljénél már megismert receptet követve a GTS minimális teljesítménynöveléssel, ellenben alapos áthangolással vált sportosabbá. A hasmagasság 15 mm-rel csökkent, az adaptív futómű feszesebb hangolású, a kipufogórendszer teltebb hangzást kínál.

Porsche Macan GTS: Emelt hasú sportautó 1
Porsche Macan GTS: Emelt hasú sportautó 19 Mindez bőven feledteti, hogy a motor- és menetteljesítmények alig változtak. A háromliteres, V6-os, biturbó erőforrás 360 lóerős, nyomatéka 500 Nm, ami két tized másodpercet farag le a gyorsulási időből – alapkivitelben 5,2, Sport Chrono csomaggal kerek 5,0 másodpercig tart elérni a 100-as tempót. A végsebesség 256 km/óra, alig több mint a Macan S-é (254 km/óra.)

Ami a látványt illeti, fekete külső részletek (az övvonal felett fényes, alatta matt kivitelben, matt fekete, 20 colos felnik, valamint a sportüléseken és a beltér több pontján megjelenő Alcantara kárpitozás különbözteti meg a GTS modellt a mezei Macanoktól. A felszereltség is gazdagabb: most először jelenik meg a Porsche szabadidőjármű-családjában a PCM infotainment központ, valamint az adaptív LED-es fényszóró is új opció.

Porsche Macan GTS: Emelt hasú sportautó 20