Három eszement tanulmánnyal készül a jövő héten nyíló SEMA tuningkiállításra a Kia. Egyikről sem áll rendelkezésünkre túl sok információ (helyesbítünk: semmi konkrétumot nem tudunk róluk), de puszta létezésük is elég ahhoz, hogy könnybe lábadjon a szemünk örömünkben.

PacWest Adventure Sorento

Új generációs kiadásában már inkább szabadidőjármű, mint málhás öszvér a Sorento. Nem úgy ez az extrém gyári átépítés, amely mocsárjáró, homokdűne-faló, siratófal-kaptató szörnyet varázsolt a összkerékhajtású autóból.

Kia Forte Koup Mud Bogger

Megbolondult a Kia, bárcsak így maradna 1
Megbolondult a Kia, bárcsak így maradna 9 Ha a Sorento valódi terepjáró, amivel komoly akadályokat küzdhetünk le, a Kia decens kompakt kupéja, ami eddig pályaversenyautóként öregbítette a márka hírnevét maga a megtestesült céltalan hedonizmus. Gigantikus, ballonos kerekeivel, kerékív-szélesítéseivel, bukókeretével és Sparco versenyüléseivel mintha egyenesen a Mad Max világából lépett volna elő. Autókrossz versenygépnek sem rossz egyébként, de mi megtartanánk hobbijárgánynak.

Kia Optima Cabriolet

Megbolondult a Kia, bárcsak így maradna 10 Európában senkit nem érdekelne egy középkategóriás kabrió, na de ez az USA, ahol egészen más igények, értékek és anyagi keretek érvényesülnek. Az öngyilkos ajtók csodálatosak, a babakék fényezés, a bizsufelnik és a sűrűn szőtt hűtőmaszk ízlés kérdése.