Hosszú évek óta fontolgatják, most viszont léptek is: keddi sajtótájékoztatóján bejelentette a Hyundai, hogy luxusautó-márkává bővíti a Genesist, méghozzá a globális színtéren.
A hivatalos információ szerint az új Genesis márka első terméke az Equus modernizált változata lesz, amelyet G90 néven hoznak forgalomba. Ezt mi személy szerint szerencsétlennek érezzük, mármint az elnevezést, mert összekeverhető az Infiniti típusstruktúrájával, de legyen ez a szöuli döntéshozók gondja.





A Hyundai legtöbb részlegét megduplázza, hogy kellőképpen elkülöníthesse egymástól a mezei és főrendi típusokat. Utóbbiak külön formatervező osztályt is kapnak, amelyet a VW-csoport egykori mágusa, Luc Donckerwolke (többek között neki köszönhetjük a Lamborghini Diablót és a Bentley Flying Spurt) vezet majd, Peter Schreyer dizájnelnök felügyelete alatt.
Hiába globális a márka, első körben csak az USA, Kína és Korea, valamint a Közel-Kelet kap az autókból. Európa és a többi piacok csak később kerülnek sorra.
Képeinken az idén bemutatott Hyundai Vision G gran turismo tanulmány látható, annak orrán pedig a Genesis márka valószínűsíthető logója