A kémfotók általában a beavatatlan szemlélő számára rendkívül unalmas dolgok, ez alkalommal viszont bárki által értelmezhető feszültséget keltett a világ egyik legjobban várt újdonságának egyik prototípusa.

Talán soha nem derül ki, hogy a tesztpilóta becsülte alá a jármű szélességét, vagy a faszállító teherautó vezetőjét zavarta meg a nagyon alacsony, nagyon széles jármű, és húzta el a kelleténél jobban a kormányt… Annyi biztos, hogy a Bugatti Chironnak csupán centiméternyi hely jutott, hogy elférjen egy masszív betonfal és az említett teherjármű között. Végül sikeresen abszolválták a feladatot, és a lemaradt prototípus mehetett ikertestvére után, amint arról a videó is tanúskodik.

A közelgő utódról semmilyen információt nem közölt még a Bugatti, annak ellenére, hogy jó eséllyel már márciusban bemutatják azt. Ha a tényekhez nem ragaszkodunk, szinte bizonyos, hogy a tulajdonos Volkswagen megpróbálja visszaszerezni a világ leggyorsabb személyautója címet a Hennessey-től, a mi legalább 450 km/óra végsebességet feltételez.

A motor továbbra is a W16 konfigurációt követi, ám vadonatúj fejlesztésű, várhatóan elektromos turbófeltöltéssel. Egyéb információnk még pletyka szinten sincsen, hacsak azt nem vesszük, hogy állítólag 500 darab készül majd az autóból.