Ugyanolyan erős, mint egy VW Polo GTI, de jó 300 kilóval könnyebb annál: az Abarth nagyon odatette az új generációs Fiat 500-ra épülő utcai modelljeinek legkeményebbikét. Az Abarth 695 Biposto Record 190 lóerejének mindössze 997 kilót kell mozgatnia, a nyomatéki csúcs 250 Nm, így nem kunszt az 5,9 másodperces gyorsulás százra, vagy a 230 km/óra végsebesség.
A motor a jól bevált 1.4 T-Jet turbós erőforrás, amely kézi váltón és mechanikusan, részlegesen önzáró differenciálzáron keresztül hajtja az OZ-től vásárolt, 18 colos első kerekeket. A képet Brembo fékek, recsegős Akrapovic kipufogó, egyedi műszerpark, szénszálas vázú Sabelt ülések, négypontos biztonsági övek, valamint sorszámozott plakett teszi teljessé.
A fejlesztők mindenre gondoltak: hátsó ülés ugye nincs, így a szó szoros értelmében vett csomagtartó sem, ám hogy mégis lehessen szállítani a kocsival, alapfelszerelés a rakomány elrepülését megakadályozó lekötőháló.
Ha akár a menetteljesítmények, akár a vadító Modena-sárga fényezés miatt kedvet kaptál a kocsihoz, nem árt, ha tudod: az Abarth 695 Biposto Record (amely nevében Carlo Abarth 1965-ös gyorsulási világcsúcsa előtt tiszteleg) nem olcsó móka. A vele műszakilag pontosan azonos Biposto kivitelnél 11 százalékkal többet kérnek érte.Ennyi pénzért vehetnél egy BMW M235i-t, hazavihetnél egy csúcsfelszereltségű Lexus IS300h hibridet, beülhetnél egy ugyanilyen erős Volvo XC60-ba, az olyan, kőkemény kompaktok mellé pedig, mint a Honda Civic Type-R vagy a Renault Mégane RS 275, még egy használt kisautó is könnyen beleférne a büdzsébe.