A Porsche még az év elején mutatta be a Cayman GT4 kiadását: a Carrera S motorjával, a 911 GT3 futóművével feljavított modell valóságos utcára tévedt versenyautó volt. Ha azt imádtuk, nem látjuk be, ezért hogy ne lehetne fenntartások nélkül rajongani.
Most ebből az egyenletből vette ki az utcát a gyár. A GT4 Clubsport ugyanúgy 385 lóerős, mint februári születésű testvére, ugyanazok a 380 mm-es acél féktárcsák dolgoznak rajta elöl és hátul, és ugyanúgy a 911 GT3 első és hátsó futóművét alkalmazza, de ezzel nagyjából véget is érnek a hasonlóságok.
Egyrészt míg a GT4 kizárólag kézi váltóval kapható, a GT4 Clubsport – ahol nem kell ügyelni arra, hogy elrabolja a 911-től a vásárlókat – a hatfokozatú duplakuplungos váltó módosított kivitelét kapja, kormányra szerelt fülekkel és versenypályára hangolt, mechanikusan záró sperrdifivel. Másrészt az imént említett féktárcsákat vezérlő ABS szabályozható, méghozzá tizenkét fokozatban. Az ESP ugyan nem hiányzik a kocsiból, viszont működését slick gumikhoz hangolták.Az utcai verziónál 40 kilóval könnyebb, 1,3 tonnás Cayman GT4 Clubsport gyárilag behegesztett acél bukókerettel, versenyüléssel, valamint hatpontos versenyövvel érkezik. A kerekek is kisebbek, az utcai verzió 20-as felnijei helyett 18-asokat szereltek fel. Az üzemanyagtartály, amely az alap Cayman modelleken 64, a GT4-en 54 literes, a GT4 Clubsport esetében 90 literes, de rendelhető 70, illetve 100 literes tank is.
Nem elhanyagolható eltérés még az ár: míg a GT4 ára bruttó 86 ezer euró, a Clubsportért nettó 111 ezret két a Porsche, plusz az esetleges adók. Cserébe a gyár egy sor szériára homologizálva bocsátja az ügyfél rendelkezésére az autót, így az akár rögtön mehet a gyárból a pályára.