Kifinomult futómű, hátsókerék-hajtás, minimális tömeg: a Fiat 124 Spider hiánytalanul alkalmazza a klasszikus roadsterek receptjét.

Most először alkalmazza hátsókerék-hajtású konfigurációban 1,4 literes turbómotorját a Fiat. Az elöl kettős keresztlengőkaros, hátul multilink felfüggesztés, a két rásegítési szinten dolgozó elektromos szervokormány, az optimalizált tengelyterhelés az ígéret szerint fürge, kezes vezethetőséget szavatol. A tető vászon, gyorsan és egyszerűen mozgatható.

Feltámadt a legendás Fiat örömautó 1
Feltámadt a legendás Fiat örömautó 11 Miközben a fenti, lényegi kérdésekben tökéletesen ragaszkodik az 1966-os Fiat 124 Spider hagyományaihoz, kényelmi és biztonsági szolgáltatásokban azt kínálja, amit a vevők 2015-ben egy átlagos Fiattól elvárnának: kerül bele tolatókamera, kanyarfényszóró, 7 colos érintőképernyő, ülésfűtés és kulcs nélküli indítás is.

Az opciós Bose hifi a fejtámlákba épített hangszórókat kínál, ami nem csak az utasokkal, de környezetükkel szemben is különösen kedves dolog.

Feltámadt a legendás Fiat örömautó 12 Az autóból egyébként limitált széria is készül: a leggyorsabb ügyfelek sorszámozott Anniversary kiadásban vihetik haza Fiatjukat, piros fényezéssel, fekete bőrülésekkel. Erre azonban legkorábban jövő nyáron kerülhet sor, akkor kezdődik ugyanis a 124 Spider európai forgalmazása.