Jövőre megkezdi terepkupéjának sorozatgyártását az Egyesült Arab Emírségekben működő Zarooq Motors. Első körben mindössze húsz darabot gyártanak a kocsiból, a vételár pedig nagyjából 100 000 dollár, azaz 30 millió Ft lesz.

Ez nem is olyan vészesen sok, ha az exkluzivitást, valamint a várható menetdinamikát nézzük: a 4,2 méter hosszú, 2,05 méter széles autó mindössze 1000 kilót nyom, így nem csak az 500 lóerősre ígért csúcsváltozat, hanem a kétharmad ilyen erős, 308 lóerős 3.5 V6 belépő modell is több mint lendületes vezethetőséget ígér.

Sivatagi Vihar 1
Sivatagi Vihar 17 Az először októberben megszellőztetett Sand Racer nevéhez méltóan nem aszfaltutakra termett: a választható szénszálas vagy üvegszálas panelekkel burkolt autó első terepszöge 45, a hátsó 53 fok, a szabad hasmagasság pedig 315 mm.

Az alapmodell hátsókerék-hajtást kap, ám később elképzelhető az összkerékhajtású verzió, sőt, négyüléses, illetve elektromos meghajtású modell is szerepel a tervekben.

Sivatagi Vihar 18 Az arabok tisztában lehetnek honfitársaik csapnivaló vezetési moráljával, ezért az összes legyártandó Sand Racert benevezik egy márkakupába, amihez egy kifejezetten erre a célra vásárolt földterületen építenek fel egy tereppályát, ez várhatóan 12 hónap múlva áll majd üzembe Dubajban.