Hatvanhét év után élete végéhez közeledik a Land Rover Defender, ám annyi még belefért hosszú pályájába, hogy átlépje a kétmilliós darabszámot. Ennek örömére még júniusban különleges eseményt szerveztek a solihulli gyárba, ahol a márka 33 nagykövete, csupa híresség és elvakult Defi-rajongó, köztük Bear Grylls ragadott csavarkulcsot, és szerelte össze tíz nap leforgása alatt a jubileumi példányt, amely nem csak alvázszáma miatt különleges.
Az autót olyan stíluselemek teszik egyedivé, mint annak a Red Wharf öbölnek a sárvédőbe gravírozott térképe, ahol a legenda szerint egykoron a Series I-t elsőként felvázolták a tengerparti homokba, vagy a faron látható, No. 2 000 000 feliratú embléma. Az ezüst fényezés és a fekete karosszériaelemek kontrasztja igazán látványos.
A beltérben ugyanezek a grafikai részletek köszönnek vissza a fejtámaszokon, a különböző felületeket finom bőr borítja, számos szerelvény polírozott alumíniumból készült. Az építők aláírását egy gravírozott alumínium plakett hordozza, a rendszám pedig a legelső prototípus HUE 166 rendszámára rímel. A jubileumi modellt, egy Defender 90 Station Wagont maga a főtervező, Gerry McGovern állította össze.Az autó most ismét reflektorfénybe kerül: elárverezik, és a bevétel teljes összegét jótékony célra fordítják. Az érdeklődők a Bonhams aukciós ház központi épületében, Londonban ingyen megtekinthetik az autót december 15 és 16-án, reggel 9 és délután 17 óra között; a kétmilliomodik Defender mellett a típus jó néhány korábbi példánya is jelen lesz a kiállításon.
Az árverés december 16. este 6 órakor veszi kezdetét. Az autó minimum ár nélkül kerül kalapács alá, de várhatóan a modell piaci értékének többszörösét fogják adni érte, különösen, mert hamarosan végleg leállnak a Defender gyártósorai.