AMG S65: a maga 630 lóerős, hatliteres, tizenkét hengeres motorjával ez a modell képvisel mindent, amit a Mercedes ma kínálhat vásárlóinak. Kivéve egy dolgot: a V12-es blokkra akasztott, hétfokozatú váltó mögül hiányzik az osztómű, ami az első kerekekre vinné a nyomaték egy részét, úgy, ahogy az egyébként az AMG S63 és számos egyéb Mercedes-modell esetében megszokott.

A jelek szerint ez kellő számú potenciális vásárlónak okozott hiányérzetet ahhoz, hogy Stuttgart változtatni akarjon a helyzeten. Amint az AMG vezére, Tobias Moers egy amerikai lapnak adott interjújában elmondta, hamarosan összkerékhajtást kap a V12-es csúcsverzió. Ez azonban nem minden: mivel a jelenlegi kiosztásban túlságosan szerény a teljesítménykülönbség a V8 és a V12 között – előbbi 585 lóerős, mindössze 45-tel kevesebb a csúcsváltozatnál -, jelentősen fel kívánják erősíteni a tizenkét hengeres blokkot.

AMG S65: jelenleg 4,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára, míg a gyengébb S63 összkerékhajtással 4,0 másodpercet tud.

AMG S65: jelenleg 4,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára, míg a gyengébb S63 összkerékhajtással 4,0 másodpercet tud.

AMG S65: jelenleg 4,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára, míg a gyengébb S63 összkerékhajtással 4,0 másodpercet tud.

A további változások között szerepel a váltómű lecserélése is: a jelenlegi, hétfokozatú AMG váltó helyébe kilencgangos egység lép, legalábbis a V8-as változatokon.