A dizájn meghatározó ismertetőjegye az új rajzolatú, két részre osztott nappali menetfény.
A dizájn meghatározó ismertetőjegye az új rajzolatú, két részre osztott nappali menetfény.
Fotó megosztása:
Az Avant bemutatása egyszerre esik a négyajtós kivitelével. Csomagtartója 505 literes.
Az Avant bemutatása egyszerre esik a négyajtós kivitelével. Csomagtartója 505 literes.
Fotó megosztása:
Az Audi A4 is beállt a rögzített, táblagépeket imitáló kijelzővel ellátott típusok sorába. Szerencsére a szellőző megmaradt külön panelen.
Az Audi A4 is beállt a rögzített, táblagépeket imitáló kijelzővel ellátott típusok sorába. Szerencsére a szellőző megmaradt külön panelen.
Fotó megosztása:
Az MMI vezérlőtárcsája az egyetlen opció, nincs érintőképernyő a menürendszerhez. Elhelyezése a váltó fajtájától függ, kézi váltó esetén hátra kerül.
Az MMI vezérlőtárcsája az egyetlen opció, nincs érintőképernyő a menürendszerhez. Elhelyezése a váltó fajtájától függ, kézi váltó esetén hátra kerül.
Fotó megosztása:
Minden vonal arra dolgozik, hogy szélesebbnek tűnjön a karosszéria.
Minden vonal arra dolgozik, hogy szélesebbnek tűnjön a karosszéria.
Fotó megosztása:
Hátulról.
Hátulról.
Fotó megosztása:
Talán csak azért nőtt pár centit, hogy a kötelező, fejlődést kifejező adatsor meglegyen.
Talán csak azért nőtt pár centit, hogy a kötelező, fejlődést kifejező adatsor meglegyen.
Fotó megosztása:
Nincs céltalan ív, domborítás a karosszérián, a kidolgozás minősége meghökkentően tökéletes, szinte alig észrevehetőek az illesztési pontok.
Nincs céltalan ív, domborítás a karosszérián, a kidolgozás minősége meghökkentően tökéletes, szinte alig észrevehetőek az illesztési pontok.
Fotó megosztása:
Minden vonal arra dolgozik, hogy szélesebbnek tűnjön a karosszéria.
A márka egyúttal új fejlesztési főnököt is kapott. Müller, aki szeptember végén, a dízelmotorok emissziós értékét manipuláló szoftverek miatt kipattant botrány kellős közepén került a 12 márkát tömörítő autóipari csoport élére, „visszatér az Audi AG felügyelő tanácsába, és azonnali hatállyal átveszi annak elnöki posztját” – közölte a cég.
Müller Martin Winterkorn helyét foglalta el, akinek november közepén kellett távoznia erről a posztról, néhány héttel azután, hogy a Volkswagen konszern elnöki székéből is fel kellett állnia.
Az Audi közleménye szerint távozott „közös megegyezéssel” a cég fejlesztési igazgatója, Ulrich Hackenberg is, akit Stefan Knirsch vált ebben a funkcióban. Hackenberget két hónapja függesztették fel állásából, két másik vezetővel együtt, akiknek közük volt a botrány középpontjába került EA 189-es kódjelű dízelmotorok fejlesztéséhez.