Szép dolog a lépcsőshátú limuzin, de az alsó-középkategóriás autót vásárlók Európában még mindig az ötajtósokat részesítik előnyben. Nem véletlen, hogy a Fiat villámsebesen fejleszti ki a közelmúltban bemutatott Tipo ferdehátú kivitelét.

A meredeken levágott fartól eltekintve nem számítunk változásokra: marad az orrkialakítás, és a beltér sem változik. Amiről bizonyosan le kell mondanunk, az a szedán 520 literes csomagtere. Legjobb esetben is 370 körüli értékkel számolunk, ami átlagosnak számít a szegmensben.

Ezzel pörkölne oda a Golfnak a Fiat 1
Ezzel pörkölne oda a Golfnak a Fiat 19 Motorikusan sem indokolja semmi a változást: 1,4 literes benzinmotorok, 1,3 és 1,6 literes dízelek hajtják majd az első kereket. Automata váltó lesz, sportmotor és összkerékhajtás egyelőre nem.