Mintha féltek volna valóban megépíteni: a több mint negyven éves múltra visszatekintő, a Toyotához hagyományosan erős szálakkal kötődő japán műhely csupán két grafikán mutatta be, hogyan képzeli el a negyedik generációs Prius átalakítását.
Komolytalansággal nem vádolhatjuk a patinás céget, mégis nehéz megérteni, mit keresnek a Lexus F sportszéria stílusában kiépített, kétszer kettes kipufogóvégek a hibriden, bár az általuk közrefogott diffúzor sem illik bele abba a képbe, ami a Priusról él az emberekben. Az biztosra vehető, hogy a küszöbtoldatok, vagy a markáns első kötény alaposan lerontják az alapmodell remek közegellenállási együtthatóját (0,24), ugyanakkor a 122 LE rendszerteljesítmény, a 10,6 másodperces gyorsulás vagy a 180 km/óra végsebesség a legkevésbé sem indokolja a leszorítóerő ily módon történő fokozását.
Más persze a helyzet, ha a cég a hajtáslánc teljesítményét is felhúzza, ám erre vonatkozóan egyelőre nem nyilatkoztak, így az ültetett Prius némileg céltalanul lebeg a világegyetemben – tökéletes választás azoknak, akiket irritált az alapmodell következetessége és céltudatossága.