Hálózatról tölthető hibrid, hagyományos hibrid, és tisztán villanymotoros, helyi emissziótól mentes hajtáslánc – ezt a három opciót fogja kínálni a Hyundai Ioniq, amikor 2016 során forgalomba kerül. Ezzel a gyár állítása szerint egyedülálló ajánlatot testesít meg a piacon: jelenleg nem létezik ugyanis olyan modell, amely mindhárom hajtástípussal megrendelhető volna.
Műszaki konkrétumokat továbbra sem közöl a Hyundai a januárban teljes valójában bemutatkozó, majd márciusban Európába is ellátogató típusról, annyit azonban elárultak, hogy a jellegzetes, hatszögletű hűtőmaszk rostélyai aktívan állíthatók lesznek, ami ez esetben nem a hűtést, hanem az aerodinamikai hatásfokot hivatott javítani, a karosszéria körül áramló levegő terelgetésével.
Ezen túlmenően csak annyit tudhatunk, amit a rajzokról látunk: letisztult, egyszerű műszerfal, széles, magas orr hátrahúzott fényszórókkal – forradalmi dizájn helyett a célszerűséget részesítette előnyben a Hyundai. De hogy egy kis művészkedést csempésszenek a projektbe: a tanulmányautó állítólag olyan, különleges fényezést kap majd, amely a felszálló ködöt idézi.