Akárhogy nézzük, a Vauxhall vásárlói lehetnek a General Motors legboldogabb ügyfelei. Egyrészt rendelkezésükre áll az Opel teljes modellkínálata, másrészt viszont jobbkormányos márkaként könnyedén adaptálhatják az ausztrál Holden bármelyik típusát.
A világ fenekéről autót importálni igen nagy perverzióra vall, kivéve, ha utéról, azaz személyautó platós átdolgozásáról van szó: ma már csak Ausztráliában kaphatók a terepalkalmasság helyett a személyautós menetdinamikát előtérbe helyező pickupok.
A műfaj csúcsán mostantól a Vauxhall Maloo LSA áll, amely a Holden UTE brit átiratának a 6,2 literes V8-as blokkal szerelt változata.
Az autó 1,8 tonnás saját tömegét 671 Nm hozza lendületbe, a csúcsteljesítmény 536 LE. Ennek megfelelően a platós kétszemélyes 4,6 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 250 km/óra. Kapható kézi és automata váltóval, előbbihez rajtprogramot is kínál a gyár. A pirosra festett féknyergekben négy betét szorítja a lyuggatott tárcsákat, elöl Macpherson, hátul multilink a felfüggesztés, a kerekek pedig (hiszen terepre úgysem való a kocsi) 20 colosak, elöl 255/35 R 20, hátul 275/35 R 20 méretben. A képet négycsöves kipufogó teszi teljessé.Mielőtt pedig azt gondolnád, a Maloo LSA csak magamutogatásra való, tudd, hogy több mint 500 kilóval terhelhető – persze ez ebben a méretosztályban nem valami sok, de azért ha a gyerek otthon felejti az iskolai papírgyűjtésre összeszedett újságkötegeket, azokat igen gyorsan utána tudod vinni a suliba.
Már csak az hiányzik, hogy balkormányos kiadásban, Opelként is megjelenjen az autó, erre azonban sajnos vajmi kevés az esély, ami már csak a hangélmény miatt is sajnálatos.