Az alapállapotukban jellemzően szerény külsejű, decens turbós japán nagy sportautók régóta híresek elképesztő tuningtűrésükről, számtalanszor adtunk már hírt ezer lóerősre vagy még erősebbre húzott RX-7-esekről, Nissan Skyline-okról, Toyota Suprákról. Ez a GT-R azonban a maga 2100 lóerejével tökéletesen túl van minden határon.

A T1 Race Development műhely autója nem újdonság már, de ezt a videót most találtuk, és nem tehetjük meg, hogy nem osztjuk meg veletek – a legszebb rész, amikor úgy hagyja ott a Godzilla becenevű szörnyeteg az 1000 lóerős RX-7-est, mintha a Mazda állna:

Két darab óriási, Forced Performance HTZ4505 típusú turbóval, vízhűtéses köztes hűtővel, a lehető legrövidebb, a motorháztetőn át dörgő kipufogórendszerrel és persze a klasszikusan sokat bíró japán alaptechnikával egészen pontosan 2160 lóerőt sikerült kihozni a GT-R-ből. (A teljes módosítási lista itt olvasható.) A kocsi drag-gumikkal félmérföldes távon a maga kategóriájában világrekorder lett, 378,2 km/h-s sebességgel, negyedmérföldön 300,95 km/h-t ért el, 7,6 másodperc alatt.